maandag 13 augustus 2012

De baby of vakantieboeking

13 Augustus 2012,
Het zal hoogst waarschijnlijk deze week gebeuren. Majella gaat bevallen en Juno word GROTE ZUS. Ik kijk er al weken naar uit om van dat moment te genieten. In ieder geval blijf Juno bij ons logeren. Gezellig is dat, vooral 's nachts.
Het lijkt wel of ik iets meer last krijg van mijn slokdarm. Niet pijnlijk, maar alsof die iets rauw is. Zal wel te maken hebben met het feit dat de bestraling nawerkt. Dit is mij in ieder geval gezegt. Zal in ieder geval even telefonisch navragen in Zwolle.
Zoals het de laatste tijd altijd toegaat, ik krijg mijn medicijn weer op een andere manier. Niet in een flesje, maar in een zakje. Heb nog wel gevraagt of ze het niet in een flesje hebben, want vanuit Zwolle kreeg ik dit spul wel in een flesje. Maar ja, de zorgverzekering zal dit wel weer goedkoper vinden. Vooral doorgaan met veel veranderingen. Doet de patienten goed.
Vanuit bevallingsfront nog geen bericht, dus dat is nog afwachten. Wij hebben nauw contact met Joost en Majella. Uiteraard willen die ook weten hoe het gaat met Juno. Nou die is de prinses te rijk.Zie de foto maar.
Juno's gepimpte fiets.

14 Augustus 2012,

Vanmorgen om 08:00 uur een paar apps gekregen uit het ziekenhuis. J.enM. hebben een rustige nacht gehad. Zelf ook een goede nacht gehad. Juno 2x wakker geweest.
Om 09:00 uur belde Joost met de mededeling dat de vliezen gebroken zijn. Overstroming in het Bethesda ziekenhuis. En Majella heeft een ruggeprik gekregen, dus het is vandaag of morgen. Ieder telefoontje is natuurlijk spannend.
Straks om 11:30 uur heb ik mijn eerste volledige onco fysio. 3 Kwartier lang. Ik zal kijken of er iemand een foto van kan maken hoe ik aan het uitsloven ben, want er is iemand die er om vroeg.








Zoals je ziet sport is goed voor iedereen.
Het is eventjes een klein poosje stil geweest, maar dat had een oorzaak. 's Middags moest ik naar een verjaardag van mijn zwager. Toen wij thuis kwamen rond 18:00 uur snell eten maken. Om 19:20 uur telefoon. Hoi, hoi, hoi. Ik heb een KLEINZOON, SEPP. Gelukkig is alles goed gegaan met de bevalling en zijn wij natuurlijk de trotse opa en oma.
,s Avonds zijn wij met z'n 3en, Leida, Juno en ik naar het ziekenhuis gegaan om de trotse pa en ma en kleine Sepp te zien. Juno is de trotse GROTE ZUS. Ze wilde eigenlijk niet meer met ons mee naar huis om te slapen, maar naar Sepp. Uiteindelijk lag Juno om 21:30 uur op bed en konden wij even een klein borreltje drinken op de kleine.

Zo ziet geluk eruit.

15 Augustus 2012,

De dag dat Sepp 1 dag word. Vanmorgen vroeg Juno naar de kinder opvang gebracht en natuurlijk eerst nog even foto's kijken. Men had het al gehoord bij de kinderopvang en men had al een mooie tekening gemaakt. Snel nog even inkopen doen en vanmiddag misschien wel even naar het ziekenhuis.
Wij zijn inderdaad naar het ziekenhuis gegaan en alles is goed. Waarschijnlijk komen ze morgen thuis.
's Avonds weer lekker gewandeld. Ik heb het advies van mijn onco therapeut opgevolgt en maar 1 uur gelopen in een lager tempo. Is mij goed bevallen. Later op de avond nog even visite ontvangen en een ouzotje drinken. Bevalt mij goed. Op tijd naar bed, want morgen een drukke dag. Welterusten.

4 opmerkingen:

  1. Spannend hoor, wanneer de baby komt. Als het morgenavond niet uit komt dat wij langskomen omdat de baby er net is of bijna is dan laat je het maar weten, dan komen wij een andere keer. Ok? Inieder geval een rustige nacht gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vol verwachting klopt ons hart op de komst van de baby. Heel erg spannend. Ben echt benieuwd of het een achterneefje of -nichtje gaat worden.
    Heb je dus net aan de foon gehad en er is nog niets, dus nog maar weer verder afwachten :)
    Fijn te horen dat de fysio goed is bevallen en dat je in ieder geval gewoon alles mag doen.
    Nou ik hoor of lees wel wanneer de baby er is en of het een jongetje of meisje is geworden.
    Dikke knuffel van je grote/kleine zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig nieuws. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon Sepp. Wat zal Juno trots zijn op haar kleine broertje en uiteraard ook papa,mama, oma en opa :) Geniet maar lekker van dit nieuwe kleine wondertje. Feliciteer Majella en Joost ook maar even van mij. Knuffel Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie kleinzoon, altijd weer een belevenis de geboorte van zo'n klein mensenkindje, ik heb sinds 29 juni er weer een kleindochter bij, de 2e, en je verbaast je dan als je weer zo'n klein hummeltje in je armen hebt.
    Nou je ziet er strak uit in sportkleding, houden zo zou ik zeggen.
    Ik zal binnenkort is even een paar foto's naar je mailen vanuit de feestfabriek, blijf je op de hoogte van wat er hier allemaal gaande is.
    Veel liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen