zondag 12 augustus 2012

Chilling days

Vrijdag 10 Augustus 2012,
Gevoelsmatig heb ik het idee dat het vandaag een rustige dag word en dat ik ook eens eindelijk aan de normale dingen toe kom. De dagelijkse dingen. In ieder geval is het er mooi weer bij. Ik heb een goede nachtrust gehad en mijn toiletgang kon ik beperken tot 1x vannacht. Wel een paar keer wakker geworden. Ik denk dat het vandaag puinruimen word. Tenminste mijn buroblad boven opruimen, gereedschap opruimen en oude kranten wegbrengen. Lekker alles in mijn tempo. Het is nog uitgekomen ook dat het lekker rustig was vandaag. Dus eigenlijk weinig te melden. Vanavond even hockey kijken dames finale. HUP HOLLAND.

Zaterdag 11 Augustus 2012,

Voor de zaterdag is het begin ook lekker rustig. 06:30 uur opgestaan om mijn medicijn in te nemen, daarna weer even lekker naar bed toe. 09:00 uur opgestaan. Om 12:00 uur kwam mijn jongste zwagertje op bezoek, om even bij te praten. Het is goed weer en het lijkt erop dat de zon er ook nog door komt.
Ik voel mij fit alleen een beetje spierpijn aan mijn linker bovenbeen. Zal wel over gaan. 's Middags zijn Leida en ik wezen kijken voor nieuwe bestrating voor, voor en achter het huis. Er is keuze zat.
Mijn dagelijkse wandeling is niet zo goed gegaan. Ik heb op dit moment last van mijn linker been bij het gewricht van de heup. Behoorlijk pijnlijk. Ik denk dat het overbelast is. Iedere dag lopen en dan nog 1,5 tot 2 uur is denk ik niet goed. Volgende week ook nog onco sport. Ik denk dat ik mijn wandelingen of iets korter of niet zo vaak moet doen. Altijd weer het uiterste eruit halen. Idioot die ik ben.

Zondag 12 Augustus 2012,

De nachtrust is onrustig verlopen ivm mijn linkerbeen. Ik zal het in iergeval doorgeven aan mijn onco fysiotherapeute. Mijn gewicht is met 1 KG. naar beneden gegaan. Dit is niks verontrustend na al dat lopen. Straks visite, mijn zusters, zwager, neef en nichten, zoon, dochter, schoonzoon en mijn kleine meisje. Gezellig en wel buiten zitten.
Het was inderdaad gezellig. Vnamiddag komt er nog een nichtje van ons op de koffie, maar eerst even O.S. kijken. Al met al een rustig weekend zonder bijzonderheden. Vanavond krijgen we een logeetje die voor het eerst op een groot bed bij ons mag slapen. Hoi, hoi.

1 opmerking:

  1. Lief broertje van me,

    Ook ik vond het vanmorgen weer even gezellig. Fijn om iedereen weer even bij elkaar te zien, behalve dan ons jongste broertje met zijn gezinnetje. Hoop dat alles vanavond goed gaat en dat je kleine meisje goed slaapt op het grote bed. Wat een avontuur he voor zo'n moppie. Dan ook nog eens de spanning dat ze van de week een broertje of zusje krijgt.
    Luister vooral goed naar je lichaam en ga iets minder lang wandelen. Maak er een uurtje van ipv anderhalf/2 uur en kijk hoe dat gaat. Verder is het niet verkeerd om dit ook met je onco fysiotherapeut te bespreken natuurlijk.
    Nu ga ik eerst zo meteen maar even Studiosport kijken. Gelukkig hebben Feyenoord en FC Twente allebei gewonnen. FC Twente was spannend om te beluisteren op de radio. Nu nog even de geweldige goals straks bekijken. Jammer voor jou dat Ajax gelijk heeft gespeeld tegen AZ.
    Nou nog een fijne avond en geniet maar van je kleine meisje. Dikke kus en knuffel Herma

    BeantwoordenVerwijderen