maandag 2 november 2015

Hopelijk een gezellige week deel 2

1 november 2015.

Naar deze dag heb ik al een tijdje naar uit gekeken. We zijn uitgenodigd door mijn grote vriendje Sepp om te vieren dat hij nu goed kan praten. Zijn therapie heeft erg goed aangeslagen. Ook zijn Sepp zijn andere oma (Sonja) en opa (Henk) zijn uitgenodigd. Eerst kregen we visite van Bert en dat vond ik erg gezellig. Rond 15:00 uur zijn wij naar JoMaJuSe gegaan voor de uitnodiging van Sepp. Het was erg gezellig en na het proosten mocht was het officiĆ«le gedeelte achter de rug. Het was erg gezellig en we hebben veel met elkaar kunnen praten. Persoonlijk vind ik zo een klein groepje fijn en kan ik alles volgen wat er gezegd word. Na een heerlijke soep en hapjes zijn wij naar huis gegaan. Toen ik thuis was ben ik gelijk naar bed gegaan. Ik was erg moe. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten