maandag 30 november 2015

Hoopvol blij deel 1

30 november 2015.

Dit zijn op zich twee belangrijke weken. Ik ben in eerste instantie hoopvol blij dat ik aan de chemo mag en kan beginnen. Wel is het zo dat ik hopelijk geen bijwerkingen krijg van de chemo, maar dat zal de eerst komende weken moeten blijken. Ik heb er nu bijna 7 keer pillen slikken erop zitten en tot nu toe geen rare dingen. Wel ben ik erg moe en lig veel op bed. Zoals ik vorige week al schreef zal ik hier aan moeten toe geven, want het zijn wel signalen van mijn lichaam. Vanmorgen moest ik op mijn zelf passen. Onze auto is tijdelijk bij Majella, want ik wil eerst kijken hoe ik dus reageer. Van mijn fysiotherapeute heb ik al de eerste reactie gekregen dat ik maar rustig aan moet doen en ze ziet wel wanneer ik weer wat mobieler ben om naar Move2Be te gaan. Ook heb ik andere instanties ingelicht, zoals Icare (Thuiszorg), voor als ze bij mij komen dat ze de noodzakelijke hygiƫnische voorzorgmaatregelen nemen. Alles is in het belang van mij, maar ook van de bezoekers. Chemo is in principe zwaar troep en ongezond voor mensen die gezond zijn. Natuurlijk heb ik ook al genoeg positieve reacties gehad van familie en kennissen. Nu nog even lekker chillen, tot aan de tijd dat ik mijn medicijnen moet nemen en dan het bed in. Welterusten.

1 opmerking:

  1. Fijn dat je tot nu toe geen negatieve reacties hebt en ik hoop dat dat ook zo blijft broertje. Uiteraard hoop ik ook dat deze chemo goed aan slaat. Heel veel sterkte de komende tijd en weet dat ik van je hou.

    Dikke kus en knuffel Herma

    BeantwoordenVerwijderen