maandag 31 augustus 2015

Telefonisch consult en de 44ste deel 1

31 augustus 2015.

Gisteren meldde ik al dat aan alles een eind komt en vanmorgen was het dus ook inpakken en wegwezen. Op naar Hoogeveen. Rond 10:00 uur waren we weer thuis en konden we de eerste auto uitladen. Lekker een kopje thee drinken en daarna ben ik even naar mijn huisarts gegaan. Ik had nog beloofd om de uitslag van de CT-scan te laten kopiƫren. Zo gezegd zo gedaan.Na het middageten (2 boterhammen)ben ik gaan rusten. Mijn huisarts belde rond 15:30 uur op en ik heb haar gevraagd of er een hulpmiddeltje is om de longen sneller schoon te krijgen. Stomen met heet water is tot nu toe het beste middel, want er zijn geen goede medicijnen hiervoor. Hopelijk is al dat gehoest aan het eind van de week voorbij, want je word er ontzettend moe van. Nu de warme maaltijd. Ik voel mij goed, maar toch erg moe van al dat gehoest.Zoals gewoonlijk zal ik mijn rust weer moeten nemen. Wel merk ik iets in mijn lichaam dat er ergens een herstel is, dus een goed teken. Welterusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten