zaterdag 1 augustus 2015

Bellen deel 2

1/2 augustus 2015.

Zaterdag. En weer is er een nieuwe maand aangebroken. Ik weet nu al dat dit een drukke maand wordt en er is in ieder geval weer een hoogtepunt waar ik naar uitkijk. Ik heb een goede nachtrust achter de rug en stond vanmorgen rond 08:15 uur op om te ontbijten en voor de medicijnen. Daarna ben ik er weer even ingedoken. Ten opzichte van de dagen (weken) ervoor, voel ik mij stukken beter en dat is een erg prettig gevoel. Wel nog erg moe, maar lichamelijk is het wel wat beter. Nu de koffie en de rest van het ochtend gebeuren. Uiteraard ben ik aan het begin van de middag weer gaan rusten en na de rust voelde ik mij stukken beter. Goed genoeg om vanavond op visite te gaan en dat hebben we ook gedaan.
Zondag. Natuurlijk is het deze dag weer weeg dag en ik ben erg benieuwd hoe het er nu voor staat. Deze dag word in ieder geval een mooie dag wat het weer betreft. De zon schijnt volop en ik ga vandaag een wandeling maken. Waarnaartoe weet ik nog niet, maar het zal toch niet uren duren, want dat kan de ouwe niet aan. Nu even lekker chillen na een goede nachtrust. Gisteravond is toch niet zo goed bevallen en op een gegeven moment is bij mij het kaarsje opgebrand en wilde ik naar huis en naar bed. Ik zal toch veel moeten rusten en ik zal wel iets lichts onder de leden hebben wat bij mij natuurlijk zwaarder aankomt. Ik moet meer luisteren naar mijn lichaam, maar ja, Rudy en luisteren zijn volgens mij twee verschillende dingen, ha, ha. Na de lunch zijn Leida en ik een eindje gaan wandelen. Het weer is er perfect voor. Onderweg zijn wij koffie wezen drinken bij Marten en Gerrie. Ik moest mijn vriend altijd nog wat vragen en ik heb antwoord gekregen. Ik ben nu compleet. Waarover ik het heb is voor ons een giga privĂ© item, waar niemand iets te maken mee heeft, dus houd ik het voor mij. Mensen die nieuwsgierig zijn hebben dikke vette pech. Het avondeten ging er niet zo goed in. Ik heb een erg vol gevoel. Toen Leida weer thuis was na het bezoek aan haar vader ben ik vlak daarna mijn bed ingedoken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten