maandag 27 juli 2015

Bellen deel 1

27 juli 2015.

Ik heb een lange en redelijk goede nachtrust achter de rug en vanmorgen voelde ik mij wel een stuk beter dan gisteren. Uiteraard heb ik mij ook even voor de zekerheid gewogen en wat ik verwacht had is ook uit gekomen. Ik houd nog even voor mijzelf wat de uitkomst is en wat de titel van deze blog inhoud. Na het ochtend gebeuren wat eten betreft ben ik weer even het bed ingedoken, want de vermoeidheid is niet over. Dit zal waarschijnlijk wel de hele dag voortduren. Lekker chillen.

28 juli 2015.

Het is weer onco fysio dag en ik kijk er naar uit. Mijn eigen fysiotherapeute is er weer. Ik heb een hele lange nacht achter de rug. Gisteravond lag ik er om 18:00 uur al in en vanmorgen stond ik op rond 09:00 uur. Dat is een slaapje van ongeveer 15 uur. Als het aan mij ligt slaap ik nog meer achter elkaar, maar er zijn ook andere dingen die gedaan moeten worden. Na mijn onco fysio snel even wat kleine boodschapjes gedaan om thuis te kunnen klussen, maar nu is het rusttijd. Na de middagrust heb ik twee kleine klusjes gedaan en toen was de energie alweer op en moest ik gaan rusten op de bank. Toch heb ik het idee dat het allemaal beter is dan gisteren. Na het avondeten ben ik niet gelijk naar bed gegaan en dat geeft mij een goed gevoel. Morgen is er een dag om lekker te chillen en ga ik nog even met de elektra aan de gang. Tot morgen.

29 juli 2015.

Ook vandaag voel ik mij weer een stukje beter. Weer een goede nachtrust gehad en ik weet nu wel zeker dat dit mij erg goed doet. Vanmorgen stond ik op even na 08:00 uur en ik had best wel trek in een boterham. Wel is het zo dat na alle medicijnen en ondersteunende voeding ik een erg vol gevoel heb en daarna gelijk even weer naar bed ga om alles even te laten zakken. Een mooi moment om weer even een sudoku puzzel te maken. Nog even en dan is het boekje vol en kan ik aan een van de andere vijf puzzels beginnen. Vandaag is de dag dat ik op een formulier wacht vanuit Zwolle en dan kan ik gelijk naar het lab in Hoogeveen om bloed af te laten nemen. Tot zover is het lekker rustig.Zoals ik gewend ben is het ziekenhuis in Zwolle een ware snelheidsduivel. Rond het middaguur had ik het labformulier en ik ben gelijk naar de bloedafname in het ziekenhuis in Hoogeveen gegaan. Men heeft mij daar goed geholpen, maar het kon sneller denk ik. Ik was als enige in de wachtkamer en moest nog een kwartier wachten, terwijl er geen patiƫnten waren. Ze zullen er wel een reden voor hebben. Wel zetten ze er spoed achter de lab uitslagen en ik zal nog deze week hopelijk een telefoontje krijgen van mijn regieverpleegkundige vanuit Zwolle. Toen ik weer thuis was lekker gaan rusten. Je ziet het, als er wat gebeurt dan is er meer te schrijven. Nu het avondeten en daarna chillen, totdat mijn cluppie weer moet ballen. AJAX.

30 juli 2015.

Ik hoop dat ik vandaag de uitslag krijg van de bloedafname, want ik ben wel erg benieuwd ernaar. Natuurlijk ben ik afhankelijk hoe snel alles gaat en of men tijd heeft om alles door te geven. Gisteravond was het voetballen goed en slecht. Ja mensen ik durf het tenminste te bekennen. Andere mensen denken dat ze met slecht voetballen de cup kunnen winnen. Geen discussie mogelijk. Deze ochtend heb ik weer onco fysio. Als ik maar weer even bezig ben gaat alles weer een stukje beter en voelt het ook weer beter. Na het sporten even lunchen en daarna naar bed, iets dat ik de komende dagen wel vaker zal doen als er niks op de planning staat. Als ik geen bericht krijg vanuit Zwolle dan hoop ik dat het morgen komt. Tot dan.

31 juli 2015.

En weer is er een maand voorbij. Maar eerst deze dag nog. Aan het eind van de ochtend heb ik de regieverpleegkundige gebeld met de vraag of de uitslag van mijn bloed al binnen was. Zij kon mij vertellen dat het binnen was en dat het er beter uitziet dan de vorige keer. We hebben een aantal dingen opnieuw afgesproken en de belangrijkste is dat mijn volgende consult met mijn oncoloog naar voren word gehaald en daar zijn wij blij om. Ook zal mijn diƫtiste mij bellen om te kijken wat er nog meer gedaan kan worden. Al met al ben ik best wel tevreden. Na de lunch ben ik gaan rusten en dat heb ik eveneens gedaan na het avondeten, wat er goed inging. Ik ben 's avonds wat later naar bed gegaan. Ik voelde mij goed en om 23:00 uur lag ik weer plat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten