zondag 1 maart 2015

Spanning en ontspanning deel 2

1 maart 2015.

Zondag. Gisteravond lag ik even na 01:00 uur op bed en vanmorgen stond ik op om 08:00 uur. Ik heb een goede nachtrust achter de rug en voel mij in ieder geval stukken beter dan gisteren. Wat vandaag de dag ons brengt weet ik nog niet. Het lijkt mee te vallen met de regen op de dag, dus kunnen we weer misschien een stukje fietsen. Ook verlang ik dan best wel naar een kom snert met roggebrood en katenspek. We kunnen in ieder geval lekker relaxen en veel plezier maken. We gaan ervoor vandaag. Iedereen moet natuurlijk wel mee kunnen. Nu eerst het ochtend gebeuren en natuurlijk de koffie. Na de koffie zijn wij met z'n allen een stukje wezen fietsen richting Midsland. De terugweg was voor 5 mannen behoorlijk zwaar met een strakke tegenwind. We waren er weer op tijd terug en de rest van de middag was het voetballen kijken, met als laatste de mooiste en natuurlijk was mijn cluppie daarvan van de partij en natuurlijk winnen. Na de voetbal zijn wij uit eten geweest bij de Italiaan. Het eten was er goed. Moe en voldaan lag ik op tijd op bed. Morgen zal ik nog even een foto plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten