maandag 30 juni 2014

De spanning deel 1

30 juni 2014.

Het was 07:30 uur dat ik eruit ben gegaan. Vandaag gaan we weer terug naar Hoogeveen, maar eerst het ochtend gebeuren en de boel opruimen. De terugreis zal beginnen aan het eind van de ochtend of begin van de middag. Gelukkig is het niet zo ver rijden. Met een uur zijn we wel weer in Hoogeveen. Ik heb in ieder geval een goed weekend achter de rug. Het fietsen en wandelen gingen mij goed af en daar krijg ik wee nieuwe energie van. Ik denk dat het een spannende week word. Mocht ik geen telefoontje krijgen vanuit Zwolle, dan is dat voor mijn gevoel een goed teken. Mocht de CT-scan toch een slecht resultaat geven, dan verwacht ik wel eerder een telefoontje om te komen voor nader onderzoek. Zo nu de wasstraat in. Na de wasstraat lekker ontbijten en ik merk dat er weer iets meer tegenstand is in mijn slokdarm. Alles is nog wel goed te doen. De koffie hebben we na het pakken van de auto nog gedronken op de camping. Het weer werkt vanmorgen ook niet erg mee, want er kwamen geregeld buien. Rond 12:30 uur zijn we vertrokken en een uur later waren we weer thuis. Wel kon ik het merken, want ik ben behoorlijk vermoeid. Na de late lunch ben ik het bed ingedoken. Wat er vanavond gaat gebeuren weet ik wel. Ik moet toch wat slaap in gaan halen. Morgen is er weer een dag en hopelijk ben ik dan weer wat fitter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten