zondag 1 juni 2014

De 16de deel 2

1 juni 2014.

Zondag. Vandaag is de dag van de handbal vereniging Kwiek. De heren spelen vandaag de beker finale afdeling noord. Ik weet niet of Kwiek deze prestatie in het verleden al eens hebben gehaald. Voor degene die het niet weten. Ik heb vroeger ongeveer 30 jaar gehandbald bij deze vereniging en daar een aantal vrienden van over gehouden. Heel veel mooie momenten meegemaakt. Nu speelt de vriend van Larissa, Jack, bij Kwiek en ik vind het wel leuk om weer eens te kijken. Vorige week ben ik wezen kijken bij de dames uit Dalfsen die gisteren hun tweede wedstrijd wonnen en daardoor Nederlands kampioen zijn. Ik heb er in ieder geval zin in. Vanmorgen stond ik op om even na 08:00 uur. Ik voel mij goed en na het ontbijt en de toiletgang voelde ik mij nog beter. Nu lekker aan de koffie en dan de wasstraat in. Rond 13:00 uur ga ik naar de wedstrijd. Voor degene die het willen weten, mijn gewicht is nog steeds stabiel. 2 weken geleden zat ik op 89 KG.. Vorige week zat ik op 86 KG. en nu ben ik weer 87 KG. Een mooi gemiddelde en een goed teken. Tot later. Ik was rond 20:00 uur weer thuis met de wetenschap dat Kwiek de bekerfinale gewonnen heeft. Uiteraard van mijn kant wil ik ze nogmaals feliciteren. Het was overduidelijk de uitslag van de wedstrijd. Ik vond het leuk en ik heb ook nog wat oude bekende uit de handbal wereld gesproken. Op naar een nieuwe week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten