maandag 29 juni 2015

Heel erg spannend deel 1

29 juni 2015.

De tweede helft van de week is het spannendste gedeelte van deze week, want dan krijg ik de uitslag van de CT-scan. Ik ga er nu verder nog niks over vertellen. Deze ochtend is weer een ochtend als vanouds. Lekker samen met Sepp en Leida boodschappen doen, dus dat betekende er vroeg uit. Ik heb weer een redelijk goede nachtrust achter de rug. Het is bijna een dag geleden dat ik geen codeïne meer slik en tot nu toe gaat het goed. We houden het in de gaten, want zodra ik weer ergens last van krijg ga ik gelijk weer codeïne slikken. Rond 09:00 uur was ik aan De Garve om Leida en Sepp op te halen. Na de boodschappen hebben we bij ons koffie gedronken. Ook even gezellig met buurman Peter gepraat en ik ben blij dat het met Sabeau weer de goede kant opgaat. Nadat ik Leida en Sepp weer heb weg gebracht ben ik gelijk even doorgereden naar Move2Be om afspraken te maken voor deze week, want dat waren we vorige week vergeten. Natuurlijk is dat geen enkel probleem. Nog even gezellig kletsen met de dames aan de balie en toen naar huis. Ik ga vanmiddag zeker nog rusten, want er komen drukke tijden aan. Deze week en de komende weken, maar daarover later veel meer. Nu lekker de lunch naar binnen werken en dan het bed induiken. Het avondeten is weer in bij JoMaJuSe genuttigd en daarna ben ik naar huis gegaan. Vanavond weer op tijd naar bed.

30 juni 2015.

Vandaag zijn er twee belangrijke dingen te doen. Sepp wegbrengen en ophalen bij zijn school in Assen en ik heb vanmiddag onco fysio. Voor het wegbrengen van mijn vriendje moet ik vroeg opstaan. De wekker had ik op 07:00 uur gezet, maar ik was er al eerder uit. Het ochtend gebeuren is achter de rug (incluis wegen) en ik heb nog even tijd om mijn blog bij te werken. Tijd om te vertrekken. Alles ging lekker op tijd. Toen we weer in Hoogeveen waren heb ik Leida eerst afgezet aan De Garve en daarna ben ik naar huis gegaan. Ik heb weer even op bed gelegen om vervolgens rond 12:00 uur alleen Sepp op te halen. Het was warm en ik had een flesje koel drinken voor mijn vriendje mee genomen. Hij had het snel op. Daarna ben ik weer naar huis gegaan, omdat ik om 15:00 uur onco fysio had. Ik ben erg moe en waardoor dat komt weet ik niet. Het kan spanning zijn. Na het sporten voelde het wel een stuk beter. Het avondeten heb ik genuttigd bij JoMaJuSe en smaakte goed. Na het eten ben ik weer naar huis gegaan en ik lag er weer op tijd in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten