zaterdag 1 november 2014

Nog 2 maanden deel 2

1/2 november 2014.

Zaterdag. Het is zover. Nog 2 maanden en dit jaar is ook weer voorbij. Gelukkig nog heel veel leuke dagen voor de boeg, zoals Juno haar verjaardag, sinterklaas en ZWARTE PIET, kerst en nog een paar dagen. Vanmorgen stond ik op even voor 08:00 uur. Ik ben fit. Vooral nadat ik de toiletgang (2x) heb gehad. Niet dat het slikken beter gaat, maar de druk aan de binnenkant is weg. Tijdens het ontbijt toch weer lichte reacties. Het ochtend gebeuren is achter de rug en nu de koffie. Tijdens het eten van een koekje bij de koffie heb ik soms ook al lichte reacties van mijn slokdarm. Het is allemaal nog heel erg goed te doen, maar wel merk ik dat het toch heel langzaam vaker voorkomt. Het word vandaag een mooie dag en vandaag ga ik de overkapping schoon maken. Het kan nu nog. Volgend jaar in het voorjaar zien we wel weer verder. Nu lekker eerst koffie drinken. Na de koffie de trap op en een dik uur later waren de glasplaten weer schoon. Ik voelde mij erg goed en ben 's middags even gaan shoppen. Er moesten nog wat kleine dingetjes gedaan worden en aangeschaft worden. Het armbandje van Juno is weer gemaakt en mijn vriendinnetje is weer helemaal gelukkig. Het avondeten ging er redelijk goed in. Dreigende reacties, maar ze zijn uitgebleven. Vanavond krijgen we visite van oud buurtjes. Het is altijd weer gezellig om met Vincent en Sandra te praten over van alles. Tot morgen.
Zondag. Vanmorgen stond ik op om 06:30 uur. Ik was wakker en had een beetje dorst. Ik ben er een uurtje uit gegaan om vervolgens rond 07:30 uur er weer even in te duiken. Even voor 09:00 uur werd ik weer wakker en ben eruit gegaan voor het ochtend gebeuren. Het begin van het ontbijt gaf wel wat reacties, maar na verloop van een paar hapjes en slokjes melk ging het wel weer beter. Deze ochtend gaan we op de koffie bij onze ouders, dus tot vanmiddag. De dag is rustig verlopen.Vanmiddag eindelijk een van de lekkerste ouzo gedronken. Barbayanni. Vanavond gaan we nog even op koffie visite om een glaasje Grand Marnier te drinken. Daarna welterusten en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten