maandag 29 september 2014

De 28ste en heel veel gezelligheid deel 1

29 september 2014.

Ik heb een goede nachtrust achter de rug en stond op om 07:30 uur. Tijdens het ontbijt toch wel wat lichte reacties van mijn slokdarm. Toch valt het nog erg mee, want ik kan alles nog normaal terug slikken. Na het ontbijt snel de wasstraat in, want straks ben ik weer aan de beurt om op mijn kanjer Sepp te passen, terwijl moeder en oma boodschappen gaan doen. Het zullen dit keer wel veel boodschappen zijn, maar dat heeft een speciale reden. Vanmiddag kan men verder lezen. De lunch gaf net als het ontbijt ook wat lichte reacties. Een teken aan de wand dat er weer wat aan het gebeuren is met mijn slokdarm. Na de lunch ben ik gaan rusten om vervolgens om 15:00 uur op te staan. Na de middag koffie ben ik een uurtje gaan wandelen. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik dat gedaan heb en ik wil het weer oppakken. De dagen dat ik geen onco fysio heb probeer ik te wandelen om ook weer eens andere dingen te doen. De donkere dagen komen er trouwens ook weer aan. Ook het avondeten gaf weer kleine reacties met eten. Voor vanavond geld zoals zo vaak op tijd naar bed. Morgen is het weer onco fysio dag en ik heb er zin in.

30 september 2014.

 Weer bijna een maand voorbij. De tijd vliegt lijkt het wel. Vanmorgen stond ik op om 07:00 uur. Ik was wakker. De wekker zou pas een half uur later afgaan. Ik heb lekker rustig de tijd voor het ochtend gebeuren. Het ontbijt ging er net als de laatste paar andere maaltijden er in met lichte protesten. Wel heb ik het idee dat het iets beter gaat. Gaat het iets beter met slikken, dan is de afval stroom weer de boosdoener. Niet dat ik daar last van heb, maar ik wil er regelmaat in hebben en dat is er niet. Het is nu even na 08:30 uur en zit nu lekker aan de koffie achter de laptop. Nog een klein uur en ben ben ik weer aan het sporten, waar ik zin in heb. de wandeling van gisteren, daar heb ik geen last van. De ouwe is ook zo een conditie freak (ha, ha). Nog even tijd voor het nieuws te kijken. Mijn onco fysio ging goed. Ik was blij dat ik weer een patiĆ«nt tegen kwam die een zware kuur achter de rug heeft. Natuurlijk hebben we samen even gepraat hoe het was. Na mijn fysio snel naar huis om nog even een bakkie te drinken. Na de lunch die er redelijk in ging ben ik gaan rusten. Na de rustperiode een bakkie drinken en daarna even een boodschapje gedaan op de fiets. Het avond eten ging er goed in behalve de karbonade ging er niet zo goed in. Twee keer een reactie gehad en even naar het toilet. Ik voel mijzelf voor de rest erg goed. Toch vanavond weer op tijd naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten