maandag 22 september 2014

Koffievisite en verjaardagen

22 september 2014.

Ik was vroeg wakker en ben eruit gegaan. Het was 06:30 uur. Ook wilde er wel een broodje in en die ging er ook goed in. Wel met een beetje drinken erbij. Toch wel een prettig gevoel. Rond 08:00 uur toen Leida eruit was ben ik er nog even in gegaan. Lekker chillen en sudoku puzzels oplossen. De ochtend is lekker rustig verlopen. Na de koffie hebben we samen boodschappen gedaan. Nu wat eten en dan rusten. Even na 15:00 uur was ik weer wakker en toen zoals gewoonlijk aan de koffie. Het avondeten ging er goed in. Geen enkele reactie. Na het avondeten lekker chillen en vroeg naar bed.

23 september 2014.

Vanmorgen stond ik op om 07:00 uur, na een redelijk goede nacht. Deze ochtend heb ik mijn onco fysio. Niet dat ik er veel zin in heb, maar ik dwing mij ertoe om er heen te gaan. Heeft alles waarschijnlijk toch nog te maken met de verkoudheid. Het hoesten is vervelend. Ik weet het. Het is altijd vervelend. Waarschijnlijk voel ik mij na het sporten een stuk beter. Het ochtend gebeuren heb ik al achter de rug en nu lekker aan de koffie, om vervolgens rond 09:00 uur naar Move2Be te gaan.In het begin ging het sporten niet zo geweldig en ik heb er met mijn therapeute over gehad. Toch door doen en aan het eind van mijn therapie was het toch een goed gevoel. Moe maar voldaan was ik rond 11:30 uur weer thuis. Wel even schrikken toen ik aan kwam. Er stond een kinder tractor aan de overkant van waar wij wonen. Aan de andere kant is ook de sloot. Ik ben gelijk gaan kijken of er ook een kindje in de buurt was. Toen maar bij een paar huizen aanbellen. Geen resultaat. Inmiddels waren Aline en Marloes (2 buurvrouwen) ook buiten. Op een gegeven moment kwam er een vouw met een klein kind aan en daar was dus de tractor van. Ze waren een eindje aan het lopen om hun hondje uit te laten. Gigantisch ondoordacht, maar gelukkig dus niks aan de hand. Na de lunch lekker gaan rusten om rond 15:30 uur eruit te gaan. Wat ik nog even kwijt moet is dat vandaag mijn zwager jarig is. Ake gefeliciteerd met jou verjaardag. Het avondeten ging er goed in. Voor de rest lekker chillen en een fotoboek in elkaar draaien. Tot morgen.

24 september 2014.





Majella gefeliciteerd met jou 33ste verjaardag. Weer een feestdag. Vanmiddag zullen wij het gaan vieren, maar eerst de ochtend, die zal bestaan uit op visite gaan naar mijn oud collega Henk Kroezen. Vanmorgen stond ik op om 07:30 uur na een goede nachtrust. Ik voel mij goed, vooral nadat ik de afvalstroom kwijt was geraakt. Wel op tijd hoor (ha, ha). Ook het ontbijt ging er goed in. Nu alleen nog de wasstraat door en ik ben er klaar voor. Even na 10:00 uur was ik bij Henk. Lekker zitten kletsen over vroeger en een afspraak gemaakt om een oud collega van ons eens op te zoeken. Ik zal hem eerst een mailtje sturen wanneer het hem uitkomt. Even na 11:00 uur was ik weer thuis. Even het fotoboek van onze vakantie afmaken voor bestelling en daarna de lunch om vervolgens even te rusten. Vanmiddag na mijn slapie feestje vieren. Uiteraard waren mijn 2 kanjers er ook, dus daar natuurlijk ook nog even mee gespeeld. Rond 21:00 uur waren we weer thuis. Ik ben gelijk door gegaan naar mijn bed.

25 september 2014.

Ik heb een onrustige nacht achter de rug. Afgelopen nacht ben ik er rond 04:00 uur even uit gegaan. Ik kon niet de slaap vatten. Even wat drinken en een klein poosje televisie kijken. Ongeveer 3 kwartier later ben ik er weer in gegaan om vervolgens even na 08:00 uur wakker te worden. Toch nog even lekker geslapen. Ik ben er toen uit gegaan om te ontbijten. Het ontbijt ging er met een paar kleine haperingen er in. Vandaag is een lekkere chil dag. Er staat niks op de planning. Ik heb nu even de tijd om wat vakantie foto's van vorige vakanties te selecteren om later een boek te bestellen. Best wel leuk werk, maar het is veel werk.Na de lunch die er met wat haperingen in ging ben ik gaan rusten om na 15:00 uur wakker te worden. Even wat mailtjes verwerken en verder chillen. Ik vind vandaag een waardeloze dag. Kan de gang er niet in krijgen. Ook het avondeten is er ingegaan met wat haperingen. Ik krijg het eten wel weg, maar ik voel het dat er in mijn slokdarm iets niet goed hangt. Het stelt nog niet veel voor, in vergelijking met een aantal weken geleden. Toen deed het terug slikken erg veel pijn en daar heb ik nu nog niet veel last van. Vanavond is het weer chillen en vroeg naar bed.

26 september 2014.

Het weekend staat weer voor de deur, maar eerst hebben we nog de vrijdag. Deze dag is in ieder geval besteed aan onco fysio wat ik straks om 09:30 uur heb. Ik heb er zin in. Ik voel mij een stuk beter dan gisteren. Ik heb een redelijk goede nachtrust gehad en stond vanmorgen op om 07:00 uur. Het ontbijt ging er goed in. Bijna geen reactie gehad en dat is prettig. Het ochtend gebeuren is weer achter de rug en nu nog even een bakkie achterover slaan. Over een half uurtje ga ik weg. Het sporten ging geweldig goed. Alles weer voor mij op het hoogste niveau gedaan. Moe maar voldaan was ik rond 11:15 uur weer thuis. Snel nog een bakkie en dan aan de middag maaltijd die er redelijk in ging. Na het middageten ben ik gaan rusten om rond 15:30 uur eruit te gaan. Het avondeten ging er goed in. Even de financiĆ«n in kaart brengen en vanavond lekker chillen. Waarschijnlijk 24 kijken. See you. 

27/28 september 2014.

Zaterdag. Gisteravond was het inderdaad 24 tijd en de spanning is weer te snijden. Nog even een ouzo achterover slaan en ik lag rond 00:00 uur op bed om vervolgens vanmorgen rond 08:15 uur op te staan. Ik voel mij goed en het ontbijt ging er ook redelijk goed in. De ochtend is lekker rustig verlopen en omdat ik weinig te doen heb gehad en lekker kon chillen, ga ik vanmiddag niet naar bed. Wat de middag mij brengt weet ik nog niet. Voor de avond geld dat wij op verjaardagsvisite gaan, dus die is al vol.Na de lunch de auto eens van binnen en buiten gedaan, want dat was wel nodig volgens Leida. Toen ik bijna klaar was, kwamen mijn kanjers op visite. Uiteraard vond ik dat hartstikke leuk. Samen spelen en snoepjes eten. Ik voel mij goed, maar toch ga ik straks even een uurtje plat, anders merk ik dat vanavond wel. Ik schrijf tot morgen.
Zondag. Vanmorgen werd ik rond 08:00 uur wakker. Ik ben er nog even in gebleven, want het was toch wel wat laat afgelopen nacht. Om 09:00 uur stond ik op de weegschaal voor mijn wekelijkse weging. Ik ben nog steeds stabiel en weeg 87 KG.. Deze ochtend is het weer chillen geblazen en ik heb dus alle tijd om een beetje aan te rommelen. Na de koffie en de wasstraat even wat mailtjes de deur uit sturen en daarna eens kijken hoe het staat met de elektrische spoorbaan. Juno vind dat mooi en binnenkort gaan we een baantje in elkaar zetten. Ik weet zeker dat Sepp dit ook erg mooi vind, maar hij is nog een beetje te jong voor dit speelgoed. Wat de rest van de dag mij brengt weet ik nog niet. Het is natuurlijk altijd leuk om op visite te gaan. Vooral als mijn kanjers er ook zijn. Even een bezoekje brengen aan JoMaJuSe en natuurlijk een paar heerlijke biertjes mee genomen. Het avond eten hebben we daar spontaan ook gegeten. Juno en Sepp hebben zeer goed gegeten. Ook het afscheid ging goed. Geen dikke tranen van mijn kanjers, want dat hadden ze nogal eens als wij weer weg gingen. De avond bestond weer uit een paar uurtjes 24.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten