maandag 28 juli 2014

De 19de of 25ste deel 1

28 juli 2014.

En weer een nieuwe week. Na een redelijk goede nachtrust stond ik op even voor 08:00 uur. Snel een hapje eten en de wasstraat in, want ik moet naar de katten om die te verzorgen. Iemand anders had de vuil container al buiten gezet, dus ik kon alleen de bakjes met voer vullen. Wat deze blog kop betekend is het volgende. Aanstaande vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor de herceptin. Na mijn chemo periode ben ik met deze kuur begonnen en het is dus deze week de 19de kuur, maar voorafgaande aan mijn chemo kuren en dat waren er 6 kreeg ik ook al een herceptin kuur. Dit is dus de 25ste herceptin kuur en mijn hart is beresterk tot nu toe en dat wil ik eigenlijk zo houden. Deze ochtend is het boodschappen ochtend, maar straks eerst een bakkie samen drinken. Rond 12:00 uur waren we weer terug met een auto vol boodschappen en na de lunch ben ik gaan rusten. Even na 15:00 uur werd ik wakker en ik voel mij goed. Vanavond ga ik toch weer vroeg naar bed, omdat iki morgen er op tijd bij moet zijn.

29 juli 2014.

07:30 uur en ik werd wakker van het geroep van Leida dat mijn wekker afging. Dit is voor mij een hele tijd geleden dat ik later wakker werd dan dat de wekker afging. Wat word je dan raar en duf wakker. Toch stond ik snel op voor het ochtend gebeuren. Ook de toiletgang is er al geweest. Voor degene die mij niet veel zien, kan ik melden dat mijn gewicht nog steeds hetzelfde is en dat is 87 KG. Straks heb ik weer onco fysio en ik voel mij beter als de vorige keer. Ik heb er zin in, maar straks een even langs Joep en Joris om die te verzorgen. Even na 1:00 uur was ik weer thuis. Het sporten ging weer erg goed. De vermoeidheid van vorige week was waarschijnlijk de oorzaak van de fietstocht van de woensdag ervoor. Rudy deed weer te gek in 1x. Weer wat geleerd. Na de lunch even wezen rusten om om 14:30 uur op te staan. De rest van de dag waarschijnlijk lekker chillen en een uitstapje maken naar Joep en Joris.

30 juli 2014.

En weer word het vandaag een mooie dag. Tenminste als je van de zon houd. Ik wel in ieder geval. Het is nu bijna 08:30 uur en ik ben er al helemaal klaar voor. Ik heb een onrustige nacht achter de rug. Vandaag gaan we weer een eind fietsen. Het een en ander zal geschieden in de buurt van Rolde. Ake en Betsie hebben ons uit genodigd. Eerst moeten we nog even wachten op de dakdekker die ons dak van het schuurtje komt repareren. Gisteren is hij al even langs geweest en vertelde mij dat het dak er in ieder geval nog oké uitziet. Ik ga alvast even de fietsendrager op de auto monteren.Rond 10:15 uur konden we vertrekken en goed een half uur later waren we op de camping in Rolde. Van daaruit zijn wij wezen fietsen over de heide van het Balloërveld
 richting Zuidlaren. Daar hebben we wat gegeten en toen de terug fietstocht. De omgeving is er mooi, maar ik krijg een punthoofd van de knoop punt route. Wat staat het slecht aangegeven. Na dat wij terug waren nog even wat gedronken en toen terug naar Hoogeveen. Eerst naar de katten om die nog wat eten te geven, want die mag ik niet vergeten. Rond 20:30 uur waren we weer thuis. Nog even een bakkie en dan naar bed. Morgen is een drukke dag. Wat ik ga doen leest men morgen.

31 juli 2014.

Het was 07:00 uur dat ik eruit ben gegaan. Ik was klaarwakker en uitgerust.  Deze ochtend ga ik eerst even naar de katten om die te verzorgen en daarna rijd ik door naar Hellendoorn om een bezoekje te brengen aan de ijsfabriek.Het is alweer een tijdje geleden dat ik daar geweest ben. Ik weet wel dat er een verschuiving is geweest van leidinggevende en dat er een aantal nieuwe managers zijn. Ik ben wel erg benieuwd hoe het er nu aan toe gaat. Verder heb ik vanmiddag mijn onco fysio, maar dat is pas om 14:30 uur. Nu eerst een bakkie. Rond 09:30 uur was ik in Hellendoorn en heb daar met heel wat oud collega's gesproken. Ook kwam ik daar collega's tegen die er ook niet meer werken. Ongemerkt gaat de tijd snel en even na 12:00 uur ben ik weer naar huis gereden met een doos vol ijs. Natuurlijk Ben&Jerry's. Thuis komend snel wat eten en daarna naar Move2Be om daar heerlijk te sporten. Het was er opmerkelijk rustig dus genoeg tijd om met de therapeuten die er waren te praten over IJS. Op de terugweg even langs het reisbureau om even iets te checken en dan op naar de koffie. Vanavond is het rustig en warm. Lekker buiten zitten en genieten van het weer en dan naar bed. Hoe laat ???.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten