donderdag 1 mei 2014

Drukke spannende week deel 2

1 mei 2014.

En weer is er een nieuwe maand begonnen. De maand april 2014 is voorbij en mei 2014 is begonnen. Deze week is rustig begonnen. Halverwege was het druk. Nu is het weer even rustig en zal druk eindigen. Maar eerst vandaag. Ik stond op om 06:45 uur en moest snel naar het toilet voor de afval stroom. Het is maar goed ook, want de afval is dun en dat waarschijnlijk komt door de telebrix. Als bijwerking kan het voorkomen dat je diarree kan krijgen. Dit zal niet lang duren. Meestal duurt dit maar 1 dag. Vaak heb ik meegemaakt dat ik geen reactie heb gehad van de telebrix. Het is nu 08:00 uur en het ontbijt zit erin. Straks ga ik de wasstraat in. Niet dat ik haast heb, want vandaag heb ik geen onco fysio. Dit is verplaatst naar morgen, omdat de vervangster van mijn fysiotherapeute op de donderdag niet aanwezig is. Als het niet anders kan dan kan ik wel op donderdag aan de slag bij een andere fysiotherapeut(e) bij Move2Be.Na de lunch ga ik niet naar bed. Ik voel mijzelf wel oké, dus vanavond zien we dat wel verder. Ik ga wat administratieve dingen verrichten en verder lekker chillen.

2 mei 2014.

Vandaag is de dag dat mijn schoonmoeder jarig is. Moe gefeliciteerd. Ook is het de dag van mijn onco fysio, die ik om 09:30 uur heb. Na een redelijk goede nacht stond ik op om 07:30 uur. Ik moest eerst naar het toilet. Tijdens het ontbijt moest ik nogmaals en dat luchtte op. Het is nu 08:30 uur en ik zit lekker aan een bakkie te lurken. Ik kijk eigenlijk uit naar morgenavond, want dan heb ik een stapavond, maar daarover later meer in het weekend. Ik ga mij nu verder voorbereiden voor het sporten. Het sporten ging goed. Wel heb ik alles iets korter gedaan, omdat ik nog ergens een bakkie wil gaan drinken.. Het is nu 11:45 uur. Straks even lunchen en dan rusten of ik ga iets doen. Ik heb de hele dag verder niks in de agenda staan, maar dat kan zo veranderen. Een aantal dagen geleden had ik het erover dat Juno op school een optreden had. Ze deed het geweldig goed. Zoek haar maar en zie het resultaat.
Zoals altijd loopt het anders. Rond de koffie van 15:00 uur kreeg ik visite van mijn 2 kanjers met hun moeder, dus gezellig met z'n 4en wat nuttigen. Juno komt binnenkort bij ons logeren en wil wel iets eten wat zij lekker vind en dat is.
Uiteraard is het heel erg knap wat ze al kan schrijven en dat gaan we dus ook eten.De avond was besteed aan rummicub, dus weer potje spekken. Tot morgen.

3/4 mei 2014.

Zaterdag. Na een goede nachtrust stond ik op even na 07:00 uur. Vandaag is een dag waar ik al een poosje naar uitkijk. De jaarlijkse buurmannen avond is het vanavond. We gaan gezellig met z'n 6en een avondje stappen. Het begint met uit eten en daarna bowlen. Het eindigt met ????, maar eerst wat ik ga doen op de dag. Er staat niks in de agenda, maar zeker is dat ik vanmiddag wel ga rusten. Ik denk dat ik de auto van binnen ga schoonmaken. Nu eerst ga ik een hapje eten en de wasstraat in. Het is de hele dag lekker rustig en ik kan de dingetjes die ik wil doen, rustig doen. Even een kleine boodschap en de auto van binnen schoonmaken. Aan het begin van de middag even rusten en vanavond gaat het beginnen. Ik heb er veel zin in en hoe het is gegaan leest men morgen wel. Tot dan.
Zondag. Dodenherdenking. Het is 08:00 uur en ik ben al een klein poosje wakker. Gisteravond heb ik het gigantisch leuk gehad. Even na 19:00 uur zijn wij met z'n 6en op de fiets naar het centrum gegaan. Eerst hebben we gegeten bij restaurant "Heinrig".  Dit is een schnitzel restaurant zoals je wel kan merken op de foto.
Het eten was goed, alleen ging alles behoorlijk snel. Na afloop van het eten zijn wij eerst nog even wat gaan drinken in het "Postkantoor" om daarna te gaan bowlen bij "Kiri". Als laatste voor mij hebben we nog even wat gedronken in "de Majesteit". Rond 00:30 uur heb ik jammer genoeg afscheid genomen van mijn lieve buurmannen. Ik merkte dat de energie wegging. Al mijn buurmannen wilde wel mee naar huis, want hun motto is samen uit samen thuis. Ik heb gezegd dat dat niet nodig was en ze van mij nog wel een poosje door mochten gaan. Uiteindelijk is Dominique met mij meegegaan. Ik waardeer het gigantisch hoe ze met mij meeleven en wil bij deze Frank, Giovanni, Dominique, Peter-Jan en Robert bedanken voor de super gezellige avond en ik ga hard werken voor volgend jaar. Over een paar weken spreken we elkaar wel weer tijdens de buurt barbecue. Om te vermelden is wel leuk dat wij mijn buurmeisje Eleonora ook nog tegen kwamen. Wel bijzonder dat vader en dochter aan het stappen waren. Nu de dag van vandaag. Vandaag is het de verjaardag dag van mijn schoonvader die 92 jaar jong is. Va gefeliciteerd. Nu eerst de ochtend en ik begin met het nuttigen van een boterham en een glaasje melk. De ochtend is heel rustig verlopen. Rond het middaguur ben ik nog even naar bed gegaan om te rusten. Na een gezellige middag in Echten waren we rond 06:45 uur weer thuis. Lekker een kommetje soep en voor de rest chillen. Morgen is er weer een dag vol gezelligheid, maar daarover morgen meer.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten