maandag 31 maart 2014

Het leren deel 1

31 maart 2014.

De eerst komende tijd zal een tijd zijn van leren. Niet dat ik aan de studie ga, maar leren hoe ik met de nieuwe ziekte om moet gaan. Als het niet erger word is er heel goed mee te leven. Van dat leren zal men niet veel merken, alleen Leida en ik natuurlijk. Kijken waar mijn darmen op reageren en dat dan vervolgens niet meer eten of drinken. Dus we beginnen vandaag er maar mee. Vanmorgen stond ik op om 07:45 uur na een goede nachtrust. De ochtend zal rustig verlopen, want ik moet vanmiddag even oppassen op Sepp. Tijdens het oppassen kan ik opa Henk, die dan ook komt, zijn nieuwe telefoon uitleggen hoe die werkt. De koffie zullen we dus hier nuttigen. Even na het middaguur zijn wij naar JoMaJuSe gegaan en rond 14:00 uur kwam Henk daar ook. Ik heb hem in ieder geval de beginselen geleerd van hoe hij zijn nieuwe telefoon moet gebruiken. Dit was wel makkelijk, omdat hij het zelfde merk heeft als mij. Er ging voor hem een nieuwe wereld open. Rond 16:00 uur waren we weer thuis. Nog even een klein klusje doen. Na het avondeten lekker chillen en na de koffie naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten