zaterdag 1 maart 2014

Het darm onderzoek deel 2

1/2maart 2014.

Zaterdag. En weer is er een maand voorbij. Hopelijk zijn de wintermaanden over en gaan we het mooie weer tegemoet. Ik houd er wel van om 's morgens lekker in de tuin koffie te drinken, maar zover is het nog niet. Ik stond vanmorgen vroeg op. Het was 07:00 uur en ik ben eruit gegaan. Ik was klaar wakker en moest ook wel naar het toilet. De laatste paar dagen heb ik geen bloed meer in mijn ontlasting, wat op zich een goed teken is. Wel moet ik vaak naar het toilet voor de afval stroom. Vanmorgen even een klein klusje doet bij JoMaJuSe en dan is de ochtend ook alweer voorbij, dus tot vanmiddag. De dag is verder rustig verlopen. Wat privé dingetjes gedaan en 's avonds rummicub visite. Tot nu toe nog geen bloed in mijn ontlasting, dus dat is goed. De afvalstroom is nog niet zoals het hoort, maar dat zal ook wel weer komen. Voor de rest tot morgen.
Zondag. Het was 07:30 uur en na een goede nachtrust ben ik eruit gegaan. De ochtend begint met lekker chillen en na de koffie ga ik hardlopen. Ik voel mijzelf goed. Wel is er heel veel gerommel in mijn darmen en ben al 2x naar het toilet gegaan, maar volgens mij is het bloeden gestopt, want voor de 3de dag op rij geen bloed bij mijn ontlasting. Dit stelt mij wel gerust. Nu nog de afvalstoffen op een normaal niveau krijgen. Vanmiddag ga ik bij Jurjen voetballen kijken, want de jaarlijkse lach dag is weer aangebroken. Uiteraard gaat mijn cluppie de straf van afgelopen week in Europa weg werken.Het is nu 12:00 uur en ik heb het hardlopen erop zitten. Bijna 4,5 KM. in 40 minuten vind ik voor mijzelf goed. Ik had ook een goed gevoel. Kwam onderweg nog een paar bekende tegen, Peter-Jan (buurman), Richard (handbal)en Aaldert (oud collega). Leuke reacties krijg ik. Zo nu mijzelf opknappen en de AJAXspullen aantrekken. Wat heb ik genoten met voetballen. Ja voor een buitenstaander misschien niet te begri9jp-en. Ik heb ook weer wat geleerd wat op voetbal gebied betreft. Een echte pelleboog mag van de scheids. Rond 18:00 uur was ik weer thuis. Jurjen bedankt voor de gezellige middag. Even gaan rusten, want vanavond gaan we weer op visite dus ook deze dag is vol geboekt.

1 opmerking: