zaterdag 1 februari 2014

Een normale week deel 2

1/2 februari 2014.

Zaterdag. De maand februari is alweer begonnen. Ik heb een redelijk goede nachtrust achter de rug. Ik had de wekker gezet op 09:00 uur, maar was er al om 08:00 uur uit. Voor de veiligheid van mijn vriend Sepp moest ik nog een traphekje plaatsen bij JoMaJuSe. Op zich niet zo moeilijk en zeker niet zwaar. Samen met Joost moeten we eruit zien te komen. Rond 09:00 uur was ik bij de klus en rond 12:00 uur was de klus geklaard. Het is in ieder geval een mooi stevig geheel geworden en Sepp kan voorlopig niet meet ongezien naar zolder (Pfff, gelukkig). De middag bestond uit het uitvinden waarom ik zo slecht internet bereik heb. Mijn achter buurman heeft er behoorlijk wat verstand van en die is langs geweest. Er zijn in ieder geval 2 dingen die goed zijn en dat zijn mijn router en mijn laptop. Er is in de buurt wat het signaal verstoord en dat is de moeilijkheid om dat uit te vinden. Kan wel iets bij de buren zijn. Ook is het zo dat een i-pad niet verstoord word. Dat heeft te maken met de radio frequentie waarop de signalen ontvangen worden. Hij gaat nu uitzoeken of laptops ook op dezelfde frequentie kunnen zitten  als i-pads. Aan het eind van de middag zijn wij richting Rene gegaan voor het jaarlijkse familie diner. Het was een hele gezellige avond. Rond 12:00 uur lag ik op bed.
Zondag. Het is 08:30 uur dat ik wakker werd na een goede nachtrust. Snel naar het toilet. Ik heb lekker de tijd om mijn blog even bij te werken en rustig te ontbijten. Straks bij de wasbeurt is mijn wekelijkse weeg moment. Ik denk dat het stabiel is. Wat de dag ons brengt weet ik wel en zal na afloop hierover schrijven. Nadat wij vanmorgen koffie hebben gedronken bij mijn moeder ben ik daarna naar huis gegaan om te gaan slapen. 's Middag kregen wij visite dus de dag is weer vol geboekt. Om 22:00 uur ben ik naar bed gegaan. Niet dat ik moe was, maar het was wel een druk weekend. Het is nu 03:00 uur en ben nog klaar wakker. Even mijn blog bijwerken en wat drinken. Straks probeer ik de slaap weer te vatten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten