maandag 27 januari 2014

Een normale week deel 1

27 januari 2014.

Ik werd wakker van de wekker van Leida die om 07:30 uur afging. 15 minuten later ben ik eruit gegaan om de eten en daarna te wassen. Ik heb een redelijke nachtrust gehad, ondanks de slechte afval stoffen verwerking. Vanmorgen moet ik oppassen op mijn vriendje Sepp, wat ik met veel plezier ga doen. Even na 11:00 waren we weer thuis en zal de dag waarschijnlijk rustig verlopen. Na de middagmaaltijd moet ik wachten op een monteur die de nieuwe spullen van mijn nieuwe provider zal installeren. Hopelijk kan hij ook het euvel van mijn WIFI op mijn laptop verhelpen, maar dat zal nog wel even duren. Ik ben er klaar voor. Zoals het nu lijkt is de nieuwe modem van mijn nieuwe provider beter als mijn oude modem. Ik kan weer zonder kabel internetten en dat is natuurlijk een verademing. Tot nu toe is het internet op mijn laptop niet optimaal. Het leek in het begin goed, maar toch kreeg ik de melding dat er internet toegang is, terwijl als ik in de gang sta ik wel internet heb.Toen mijn vriendin uit school was wilde ze bij ons spelen en dat vond ik natuurlijk een geweldig plan. Snel Juno ophalen, want ze moest wel weer op tijd thuis zijn. Wel even hier eten, want uit eten is lekkerder dan thuis eten ( ha, ha, ha ). De avond is rustig verlopen en ik ben even na 21:00 uur naar bed gegaan.

28 januari 2014.

De dag van mijn onco fysio. Het zijn wel de standaard dagen de dinsdag en donderdag, of C.K. of ik moet niet kunnen. Ik wil als het eventjes kan altijd bij C.K. onder behandeling staan. Ik weet dat dat niet altijd kan (denk aan vakanties, ziekenhuis opnames en andere bijzondere verplichtingen) , maar in ieder geval zoveel mogelijk. Ik stond vanmorgen op om 07:30 uur. Ik heb een onrustige nacht achter de rug. Gelukkig is de eerste afval eruit gekomen. Nu eten en wassen. Men zou trouwens denken dat het eten moeilijk zal gaan, maar het is heel anders. Ik kan gewoon eten en het smaakt ook wel goed. Wel is het zo dat ik na een paar dagen een opgeblazen gevoel krijg en dan voel ik mijzelf niet zo lekker. Niet dat ik beroerd ben, maar het precieze gevoel is moeilijk te beschrijven. Bij Move2Be moest ik alweer naar het toilet en toen was de druk behoorlijk gezakt. Ik heb verder erg fijn gesport. Ook even op een nieuw apparaat die ze op proef hebben. Wel erg zwaar als je ongeoefend ermee begint. Nou deze spieren kunnen wel wat hebben en als het mag van mijn therapeute ga ik het apparaat vaker gebruiken. Om 11:30 uur was ik weer thuis en maar voor de zoveelste keer bellen met mijn provider. Aan het eind van het gesprek (bijna een uur), wist ik wel wat er fout is gegaan, maar volgens mij begrepen ze mij niet. Een aantal weken geleden heb ik telefonisch mijn pakket aangepast. Ik heb een All in One plus pakket. Ik ben er van uit gegaan dat daar automatisch het plus pakket van televisie bij zit. Het is allemaal een beetje vaag op hun website. Maar ja, het is hun gratis telefoon nummer. Ze hebben mij al verschillende keren met hele andere argumenten proberen uit te leggen waar het aan mankeert. Eerst is het dat de modem in 6 stappen geactiveerd moet worden. Dan vertellen ze mij dat ik alleen een standaard pakket heb. Maar hoe kan het dan dat ik wel een tv zender erop heb die bij het plus pakket hoort. Na veel gezeur laat ik het maar zo. Soms zijn het domme schapen. Na de middag maaltijd lekker naar bed gegaan om vervolgens even na 15:00 uur op te staan en een bakkie doen. De avond is rustig verlopen, maar nog steeds slechte WIFI op mijn laptop en ook op mijn tv. Morgen is er weer een dag.

29 januari 2014.

Ik heb een redelijk goede nachtrust achter de rug en heb heerlijk uitgeslapen of wilde ik er niet uit. In ieder geval zat ik om 10:00 uur lekker aangekleed aan de koffie. Vandaag zal ik even verder kijken of er deskundige hulp is voor mijn WIFI gebeuren. Het blijft een raar verhaal. De dag is rustig verlopen. Vanmiddag ben ik niet naar bed gegaan, want dat wil ik aan het begin van de avond doen. Na de middag koffie ga ik hardlopen. Ik had dit al afgesproken met mijn therapeute. In het be4gin ging het best wel lekker. Het is koud en er staat veel wind. Alles bij elkaar heb ik een kleine ronde gelopen (3,35 KM.) en daar deed ik iets meer dan 29 minuten over. Dat te samen met 7x stop viel het mij behoorlijk tegen. Wel heb ik het sneller gedaan dan een vorige keer. Vanavond naar een verjaardag. Henriette gefeliciteerd. Straks lekker eten. 1 van mijn lievelingsgerechten, hachee. Goed voor vanavond en mijn afval stoffen verwerking. Ik schrijf dus, tot morgen.

30 januari 2014.

Het is weer onco fysio dag. Na het hardlopen van gisteren de derde fysieke inspanning van deze week. Na een goede nachtrust ging de wekker om 08:00 uur af. Ik was nog behoorlijk moe. Het hardlopen van gisteren zit nog in mijn benen. Toch ga ik met veel plezier naar C.K. om te sporten. Ik denk dat vandaag een rustige dag word. Wel heb ik 2 verplichtingen waarvan onco fysio er een is en de ander is vanavond. Vanmiddag heb ik dus mooi de tijd om even te rusten. Nu eerst de koffie en straks waarschijnlijk de autoruiten krabben.Om 10:00 uur was ik bij Move2Be. Ik had er fysiek niet zoveel zin in, maar gaandeweg mijn eerste onderdeel ging het steeds beter. De rest van de onderdelen gingen goed. Zelfs het roeien ging goed, terwijl ik dit het minste onderdeel vind. Op advies van mijn therapeute heb ik het hardlopen vervangen in wandelen. Aan het einde van mijn fysio had ik best wel een goed gevoel. Rond 12:00 uur was ik weer thuis. Snel Alpha uit laten en daarna eten en slapen. Om 15:30 uur wakker voor de koffie en even chillen. Vanavond heb ik mijn 2de cursusavond van fotografie. Dus morgen gaan we verder met schrijven.

31 januari 2014.

En weer is er een maand bijna voorbij. Wel heb ik een waardeloze nacht achter de rug. Ik kon de slaap niet vatten. Ik stond op om 08:30 uur. Snel naar beneden voor de afval stoffen. Gelukkig is de druk nu weer een beetje weg en ik voel mij ook goed. De ochtend bestaat uit een klein klusje en daarna een bakkie drinken bij mijn grote vriend Sepp. Lekker een beetje donder jagen met hem. Aan het eind van de morgen zijn MaSe en ik samen Juno op gaan halen. Madam liep mij stijl voorbij rechtstreeks naar haar moeder en broertje. Toen Majella zei dat ik er ook was zag ze mij staan en begon te lachen. Na de middagmaaltijd ga ik mijn middagslaap doen. Na de middagslaap lekker rustig aan gedaan en het avondeten bestond lekker uit hachee. 's Avonds moesten we op  verjaardagsvisite, dus de maand is weer vol gemaakt.

1 opmerking:

  1. Hallo, Rudy,
    Wat vind ik het fijn dat het goed gaat met jou. Ik heb bewondering voor jou sporten. Fantastisch, de kracht die je hebt om het zo vol te houden. Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: RESPECT.
    Groeten van, Dirk.

    BeantwoordenVerwijderen