maandag 30 december 2013

Een bevlogen jaar, 2013 en nu deel 1

30 december 2013.

Het jaar 2013 is bijna voorbij, maar eerst heb ik vandaag nog wat te doen. Een drukke dag. Eerst lekker oppassen op mijn kanjer(s), want de boodschappen moeten gedaan worden. Ik lag gisteravond op tijd op bed en heb een redelijk goede nachtrust gehad. Ik wilde in eerste instantie op bed blijven liggen, maar helaas kan dat niet. Na de boodschappen en de koffie ben ik voor het eten nog even naar bed gegaan, want vanmiddag moeten we naar Zwolle. Nee, nee niet naar het ziekenhuis, maar naar mijn broer, want die is vandaag jarig. Aad gefeliciteerd met je 50ste. Als wij vanmiddag weer thuis zijn zal ik weer naar bed gaan om uit te rusten, want vanavond word het wel laat, maar daarover later meer. Vanavond is het HOBBIT time. We gaan met z'n 5en naar de bioscoop. Daar komt het tweede deel van de hobbit in de atmos zaal. We gaan dus trillend 30 december 2013 uit en op naar 31 december. Voor degene die niet weten wat een hobbit is, zou ik zeggen kijk in de spiegel. Tot morgen.

 31 december 2013.
De laatste dag van 2013 is aangebroken. Voor mij best wel een emotionele dag na een heel erg zwaar jaar, waar ik dankzij mijn vrouw, kinderen en kleinkinderen (LeJuMaJoJuSe) en natuurlijk mijn familieleden (teveel om op te noemen) goed doorheen ben gekomen. Wel met veel downs erin, maar iedere keer kwam deze jongen weer boven drijven. Natuurlijk ben ik tot nu toe heel veel dank schuldig aan mijn behandelende artsen (oncoloog [M. T.], (radiotherapeut [E. W.], M.D.L. arts [A. F.] en natuurlijk de oncologische verpleegkundigen van de verpleegafdeling B2. Een aantal noem ik, ( Saskia, Silvia, Alwin, Hennie, Marije, Frank) en al de andere waar ik de naam niet meer van weet, omdat het er teveel zijn. Zolang ik leef (hopelijk nog heel lang) zal ik jullie niet vergeten. Natuurlijk mijn manuele therapeut die helaas niet meer bij Move2Be werkt wil ik bedanken voor dit jaar, ondanks jij al dit jaar niet meer werkzaam bent bij de fysio i Hoogeveen. Ik ben dankzij hem erachter gekomen wat ik mankeer. Stephan bedankt. Natuurlijk niet te vergeten mijn oncologische fysio therapeute waar ik heel veel aan heb te danken. Wat hebben wij dit jaar veel gesproken over van alles. Het hoeft niet alleen maar mijn ziektebeeld te zijn. Charlotte uit de grond van mijn hart, bedankt voor dit jaar en ik ga hard werken in het nieuwe jaar 2014. Natuurlijk alle aandacht die wij (mijn gezin) hebben gekregen van alle familie, kennissen, buren, collegae en alle andere bekende via mails, telefoontjes, kaartjes wil ik bedanken voor dit jaar. Blijf dit maar doen, ook in het nieuwe jaar 2014. Het laatste wat ik hierover kwijt wil is dit. Aan het begin van dit jaar wat we nu gaan afsluiten had ik hele andere gedachten over mijn leven wat er nog van zou komen. Met andere woorden, zou ik het eind van dit jaar nog halen was de vraag van mij. Het antwoord is dus JA en nogmaals bedankt allemaal. Deze dag ga ik lekker samen met Leida doorbrengen en waar ik het oude jaar ga uitzitten is nu even privé. Men kon hel hele jaar door lezen wat ik zoal heb meegemaakt. Zelf vond ik het hartstikke leuk om dit te doen en in 2014 krijgt dit zeker een vervolg. Lieve allemaal. Ik zeg alvast proost op het nieuwe jaar en nogmaals bedankt.
Liefs Rudy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten