zondag 1 december 2013

De 3de bestraling deel 2

 1 december 2013.

Zondag. Ondanks een ander bed heb ik best een goede nacht achter de rug. Juno heb ik maar heel even een kik horen geven in haar slaap. De eerste keer dat ik wakker was was om 06:30 uur. Even na 08:00 uur snel naar beneden om te kijken of er wat in de schoentjes van Juno en Sepp ligt. Ja hoor. Gelukkig heeft Zwarte Piet ons huisje niet voorbij gereden en ons niet wakker heeft gemaakt. Vandaag is een rustige dag en zal bestaan uit visite krijgen en gaan. Waar wij op visite waren daar was het gezellig. Ik heb met een aantal mensen de hele tijd gesproken over van alles. Gelukkig niet alleen over mijn ziekte. Natuurlijk willen ze wel weten hoe het met mij gaat en dat is helemaal niet erg. Ik kan er goed over praten. We hebben daar lekker Italiaans gegeten. De avond bestond uit het afkijken van Day 3 van 24.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten