maandag 29 april 2013

4de kuur van chemo deel 1

29 april 2013,

Vanmorgen om 07:00 uur wakker van de wekker om te eten en de medicijnen in te nemen. De tijd gaat snel. Ik zit alweer bijna op de helft van mijn quarantaine week. Ik voel mij goed en sterk. Hopelijk houden we het vandaag wel een beetje droog, zodat ik wel een wandeling kan maken bij ons in de buurt. Nu eerst een bakkie en dan een aantal telefoontjes plegen. Er is weinig te melden op dit moment. Vanmiddag lekker naar bed en dan mijn vla/yoghurt met vruchten eten. Dit keer maar verse frambozen en banaan. Het avond eten rond 19:00 uur smaakte mij niet. Ik heb wel wat gegeten. Met vlees smaakte de hutspot beter. In ieder geval de helft op gegeten en daarna de medicijnen. Vanavond ge ik zeker op tijd naar bed, om te kijken of ik morgen mij weer wat beter voel. Maar straks eerst nog samen met Leida een bakkie drinken. Tot morgen.

30 april 2013,

Weer een maand bijna voorbij. Vanmorgen stond ik op om 07:00 uur. Ik voel mij beter als de dag van gisteren. Ik heb ook ontlasting gehad en gisteren niet. Na het ochtend ritueel weer even naar bed om vervolgens om 09:30 uur op te staan. Leida was even naar de winkel voor oranje tompoezen te kopen. Helaas uitverkocht. Dan maar een gewoon koekje bij ons bakkie nu we een koning hebben. Het is weer bijna etenstijd en dan weer even naar bed. Vanmiddag ga ik een eindje wandelen in de buurt, want alleen maar naar de tv kijken word je ook niet vrolijk van. Mijn wandeling is goed verlopen. Wel ben ik moe. Ik vind het koud en ben ook moe. Ik denk dat de chemo weer zijn werk doet en dat het alleen maar minder zal kunnen gaan. Ik zal eraan toe moeten geven en nog meer gaan rusten. Blijven eten en drinken is wel mijn motto, anders zal het alleen maar minder worden. Vanavond rauwe witlof en ik denk dat dat er wel ingaat. Ik ga straks naar bed om morgen hopelijk fit op te staan. Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten