maandag 6 oktober 2014

Een rustweek

6 oktober 2014.

Het SUPER weekend is voorbij. Vanmorgen stond ik op om 07:00 uur en even later stonden de andere ook op. Jurjen was er al uit, want die moet straks weer les geven. Het is de ochtend van opruimen en auto inpakken. We kunnen alles lekker relaxed doen. Om 10:00 uur moesten we eruit zijn, maar om 10:00 uur waren we al weer thuis om daar de koffie te nuttigen. Mijn vriendinnetje Juno is met ons mee gegaan. Hoe die gigantisch goed kan helpen om de auto uit te pakken. De zwaarste tassen tilt ze op. Grote klasse. Na de lunch die er redelijk inging ga ik rusten, want z'n weekend moet ik zeker niet ieder weekend hebben. Ik heb best wel  veel rust gehad in het weekend, maar ik ben maar 1x tussendoor naar bed gegaan. Nu heb ik er weer tijd voor. Na de koffie snel eten wat er redelijk goed inging en daarna op huizenjacht. Vanavond ga ik zeker op tijd naar bed, want het weekend zit mij wel in de benen.

7 oktober 2014.

Vanmorgen stond ik op om 07:00 uur. Ik heb een redelijk goede nachtrust achter de rug en voel mij ook redelijk goed. Ik ben benieuwd of ik nog ben aangekomen het afgelopen weekend, maar dat zie ik straks wel bij de wasstraat. Het ontbijt ging er goed in. Er is wel iedere keer de neiging van een reactie, maar die blijft wel weg. Straks om 09:30 uur heb ik weer mijn onco fysio. Weer even een beetje zweten. De wasstraat zit erop en mijn weging heb ik ook gedaan. Stabiel op 87 KG. zit ik nog steeds. Nu nog even een bakkie en ik ben er klaar voor.Mijn vaste therapeute heeft het erg druk. Daarom ben ik tijdelijk bij een andere therapeut. Deze heb ik al vaker gehad en is dus vertrouwd. Ik mag ten alle tijden wel bij haar aankloppen. Mijn onco fysio ging erg goed. Ik heb alles op mijn hoogste niveau gedaan en na afloop voelde ik mij dan ook erg goed. Rond 11:15 uur was ik weer thuis voor een bakkie. Nu even wat eten om vanmiddag naar de tandarts te gaan. Er komt van mijn middagrust niks van. Even nog over het weekend. Het is natuurlijk oktober en dat betekent dus de oktober festen. Zie hier het resultaat.                              Het waren echt geen kleintjes. Wel was er natuurlijk voor de kleintjes voorlezen.
 Uiteraard luisteren mijn 2 kampioenen aandachtig naar opa. Een boekje over drolletjes doet wonderen. Nog even en dan kan ik naar de tandarts voor de jaarlijkse controle. Om 14:00 uur lag ik in de stoel bij de tandarts en mond hygiëniste. Een half uurtje later was ik weer buiten met de wetenschap dat ik kan zeggen, geen gaatjes. Nu naar huis voor de koffie en de rest van de dag is het rustig aan doen.



8 oktober 2014.

Op zich heb ik een goede nachtrust achter de rug, maar ik was al om 05:30 uur eruit. Ik heb even een boterhammetje gegeten en televisie gekeken. Na een uurtje ben ik er toch weer in gegaan en heb nog wel 2 uurtjes geslapen. Even na 09:00 uur ben ik eruit gegaan voor de 2de keer, nadat ik een telefoontje kreeg. Mijn vriendje Sepp komt eventjes op bezoek, want Majella moet eventjes een boodschapje doen. Ik heb gezellig gespeeld met hem met de autootjes. Het is nu bijna lunchtijd. Vandaag hebben we ook een verjaardag van mijn schoonzus. Yvonne gefeliciteerd met jou verjaardag. Wat de middag mij brengt weet ik nog niet. Waarschijnlijk eventjes naar het centrum en ik ga zeker vanmiddag even rusten. De rust heb ik gisteravond na het diner genomen. Ik heb toch nog 2 uurtjes kunnen rusten, wat ik zeker nodig had. Op naar de verjaardag.

9 oktober 2014.

Het is 10:50 uur en ik zit te wachten op een telefoontje van het UWV. Vanmorgen stond ik op om 08:00 uur. Vandaag is ook weer een rustige dag. Ik heb tot nu toe geen enkele verplichting. Wel wil ik een paar kleine dingetjes doen, maar dat kan pas gebeuren na het telefoontje. Tijdens het ontbijt heb ik een lichte reactie gehad. De rest van het ontbijt ging er verder redelijk goed in.Het is inderdaad de hele dag rustig. Na de lunch die er wel goed inging ben ik naar bed gegaan om vervolgens rond 15:00 uur weer op te staan. Lekker een bakkie drinken en even wat financiële dingetjes regelen. Vanavond zal het zoals het nu lijkt ook lekker op tijd naar bed gaan zijn. Tot morgen. 

10 oktober 2014.

Ik heb een giga nachtrust achter de rug. Gisteravond lag ik voor 21:00 uur op bed en vanmorgen werd ik van de wekker wakker om 08:00 uur. Ik was er echt aan toe. Dat merkte ik gisteravond wel. Nadat ik wakker werd moest ik gelijk naar het toilet en dat gaf na 2x wel veel opluchting. Het ontbijt ging er goed in en ik had geen enkele reactie. Wel merk ik dat ik verkouden word. Ik heb al een paar weken de kriebel hoest in de keel die 's morgens vroeg ook wat rauw is. Ik voel mij hierdoor niet ziek en ga dus ook straks naar mijn afspraak voor onco fysio. Nu even lekker aan de koffie. Mijn onco fysio ging goed. Aan het eind van de rit was ik moe, maar voldaan. Na de lunch die er goed inging ben ik gaan rusten. Ik kon merken dat ik afgelopen nacht een goe3dee nachtrust heb gehad, want de slaap wilde niet zo goed vatten. Rond 15:00 uur eens wat anders dan koffie drinken. Even Jurjen helpen met het ophalen van een paar stoelen. Daarna ben ik even langs een oude kennis gegaan, want haar man Roel ligt in het ziekenhuis. Ik heb erg met haar te doen. Rond 17:00 uur was ik weer thuis. Na het diner ga ik weer even rusten, want vanavond krijgen we visite. Joepdoei.

11/12 oktober 2014.

Zaterdag. Het was vanmorgen 08:00 uur dat ik er uit ben gegaan. Na wat gehoest om de keel een beetje los te maken, heb ik ontbeten wat er goed in ging. Afgezien de keel voel ik mij goed en heb er vandaag zin in. Waarin weet ik niet, maar ik ga wel wat doen. Vanavond hebben we niks op de agenda staan dus ik heb de hele dag de tijd aan mijzelf. Vanmorgen heb ik de voetbalwedstrijd van gisteravond gekeken. Bij het Nederlands elftal loopt 1 persoon in de spits naast zijn schoenen. Wat heeft die kerel volgens mij een waardeloze mentaliteit. Grote mond naar anderen, maar zelf zo blind als een paard. De koffie ging er lekker in en nu is het tijd om wat te gaan doen.De hele dag is rustig verlopen. Aan het eind van de middag zijn wij even op kraamvisite geweest. Na het avondeten wat er goed in ging hebben wij de laatste dvd van 24 dag 6 gekeken. We hebben nog 3 dagen te gaan.
Zondag. Het was even na 08:00 uur dat ik op stond na een rommelige nacht. Ik ben er nog even uit gegaan rond 05:00 uur om een half uur later er weer in te gaan. Na de toiletgang ben ik gaan eten. Tijdens het ontbijt kreeg ik een reactie. Even uitspugen en daarna ging alles weer goed. Vandaag ga ik mijn lievelings-sport bekijken, handbal. Mijn club uit Hoogeveen moet vanmiddag thuis spelen. Ze zijn vorig seizoen gepromoveerd dus meer handbal en meer tegenstand wat het kijkplezier natuurlijk verhoogd. Wat er de rest van de dag staat te gebeuren weet ik nog niet. Daarover later meer. De ochtend zal bestaan uit koffie drinken bij de ouders en vandaar uit ga ik naar de sporthal. Rond 14:00 uur ben ik naar de sporthal gegaan en tot mijn verbazing kwam ik nog behoorlijk wat oude bekende tegen. Voor mij was het bijna een reünie. Een aantal waar ik vroeger samen mee heb gehandbald en een aantal oud leden. Erg leuk ook toen iemand langs kwam en de grijze bank wilde begroeten. Rond 16:30 uur was ik weer thuis met de wetenschap dat Kwiek zijn 2de wedstrijd van deze competitie had gewonnen met overtuiging. Vanavond is het rustig het avondeten ging er goed in. Waarschijnlijk zal het filmpje kijken worden. Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten