maandag 22 juli 2013

Week van chillen

22 juli 2013,

Ik heb een onrustige nacht achter de rug. Een aantal keren naar het toilet is normaal, maar ik kon de slaap niet vatten door de tinteling in mijn voeten. Ook waren de benen redelijk zwaar door het fietsen van gisteren. Nog geen spierpijn. De laatste tijd kon ik het 's avonds redelijk vol houden, maar gisteravond ben ik toch op tijd naar bed gegaan. Voor vandaag staat er niet veel op de agenda. ,s Morgens 1 klein privé ding doen en voor de rest weet ik het nog niet. Het word een warme dag, dus ik ga het ervan nemen. Na de middag maaltijd ben ik even naar bed gegaan. De fietstocht van gisteren is nog niet uit gewerkt. Nadat ik wakker was ben ik koffie gaan drinken bij mijn kanjers, Juno en Sepp. Deze week komen ze ook nog eens bij mij op de koffie of limonade met een ijsje. Ik kijk er naar uit. Het eten is er goed ingevallen en voor de rest van de avond geld dat ik er op tijd in ga, want morgenochtend weer onco fysio. Tot morgen.

23 juli 2013,

Vandaag heb ik weer onco fysio. Ik moet vroeg uit de veren, maar daar heb ik totaal geen moeite mee. Ik heb een redelijke nachtrust gehad. Mijn benen voelen iets beter dan gisteren. Allemaal nog het gevolg van de fietstocht van zondag. Deze week voelt als een overgangsweek. Er is op medisch gebied niet veel te doen dan alleen mijn reguliere medicijnen te slikken en natuurlijk mijn onco fysio. Het ochtend gebeuren is al achter de rug. Nu nog even een bakkie, voordat ik wegga.Mijn onco fysio is wederom goed verlopen. Ondanks de warmte is mijn hartslag niet boven de 1115 uit gekomen. Mijn Charlotte heeft mij geadviseerd om rustig aan te beginnen. Gelukkig was het op de sportschool niet zo warm. Rond 11:15 uur was ik weer thuis. Na het middageten ben ik wel even naar bed gegaan, want volgens mij vergt de zon ook veel energie. De avond is rustig verlopen en geen noemenswaardige veranderingen. Ik word alleen gek van die vliegen.

24 juli 2013,

Eindelijk een dag van uitslapen. Ik heb een goede nachtrust gehad en kon eindelijk eens uitslapen. Het was 08:30 uur dat ik eruit ben gegaan. Voor mij geld dat dit al uitslapen is. Veel later ben ik er nooit uit gegaan. Vandaag ga ik foto's uitzoeken van Leida haar verjaardag die we willen printen. Daarna inplakken samen met de kaarten en al het andere om in te plakken. Het is nu 09:05 uur en ga mij wassen. Rond 09:30 uur kwam Henk Kroezen bij mij op visite. Henk is een oud collega van mij. We hebben samen oude verhalen opgedaan van Hellendoorn en Lucas Aardenburg en natuurlijk de vakanties. Henk ik vond het gezellig en we doen snel nog eens een bakkie bij elkaar.De rest van de dag is rustig verlopen. Leida en ik hebben wat inkopen gedaan. Voor de rest zijn er geen noemenswaardige meldingen. Volgende week zal het anders zijn.

25 juli 2013,

Ik heb een redelijke goede nachtrust achter de rug. Vanmorgen heb ik nog een beetje kunnen uitslapen en dat beviel mij wel. Deze dag kan ik rustig beginnen, aangezien ik pas vanmiddag mijn onco fysio heb. De ochtend bestaat uit koffie drinken en wat papierwerk opruimen, zodat mijn bureau boven weer een beetje opgeruimd is. Ik zit eigenlijk te wachten op een telefoontje van het UWV. Gisteren hebben ze iemand telefonisch bereikt en die heeft hun doorverwezen naar mij. Ik ben benieuwd. Hoe of wat zit tot nu toe nog erg in de privésfeer, dus melding van dit gesprek zal voorlopig nog niet gepubliceerd worden. Mijn onco fysio is goed verlopen. Het was wel warm, maar gelukkig kan ik goed tegen de warmte en heb er niet zoveel last van. Hierdoor blijft mijn hartslag redelijk laag. Nadat ik een oud collega daar heb gesproken en ook Vick ben ik naar huis gegaan en om 16:00 uur lekker een bakkie gedaan. Het is lekker rustig dus veel chillen.

26 juli 2013,

Goedemorgen allen. Deze week is bijna voorbij. Het leek wel alsof de tijd soms stil stond, zo langzaam ging het allemaal. Tenminste zo leek het. Op medisch gebied had ik deze week alleen mijn onco fysio. Voor de rest geen enkele medische verplichting. Dit komt best wel raar aan na een jaar van heel veel ziekenhuis bezoeken. Ik zou het uit mijn hoofd niet weten hoe vaak ik in Zwolle ben geweest. Opnames, scans, uitslagen, bloedafnames, onderzoeken. Ik kom hier binnenkort nog eens op terug. Het is nu 09:45 uur. Tijd voor een bakkie. Je weet nooit van tevoren hoe een dag zal verlopen. De koffie hebben gedronken bij mijn kanjers Juno en Sepp. Leida kwam op het idee om Juno mee te nemen naar een pretpark. We zijn met haar naar het sprookjeshof in Zuidlaren geweest. Wat heeft Juno hiervan genoten. Ze was er al eens eerder geweest en wist nog precies hoe het park eruit zag. Hoe zij genoot van alle attracties, zo genoot ik van haar. Ik zal even 2 foto's publiceren.Na afloop heeft ze stevig geslapen achterin de auto. Vanavond hebben we een verjaardag, dus de dag is alweer vol. Tot morgen.













27/28 juli 2013,

Zaterdag. Gisteravond heb ik mijn nicht Maggie, haar man Yves en zoon Nico uit Canada gesproken. Ik heb mijn nicht al in geen 30 jaar gezien. Toen ik haar zag had ik ook niet door dat zij dat was. Ik had wel gehoord dat zij in Nederland was, maar nooit meer aan gedacht. Ik vond het geweldig om met hun te hebben gesproken. Ik wens ze dan voor zondag een goede terug reis en hoop ze gauw weer terug te zien. Van morgen stond ik op om 08:30 uur. Wat er vandaag allemaal op de agenda staat is tot nu toe niet veel, maar dat kan dus snel veranderen, lees de blog van gisteren. Zo ik ga nu een bakkie koffie inschenken. 's Middags zijn wij even wat inkopen gaan doen, want dat moet je ook bijhouden. Er is voor de rest weinig te melden.  's Avonds hebben we visite gekregen. Rond 12:00 uur lag ik in mijn bed.
Zondag. De dag begon al vroeg. Ik was voor 07:00 uur al wakker. Uiteraard eerst mijn weegmoment en alles is stabiel rond de 83 KG.. Voor het ontbijt ben ik er uit gegaan, maar straks ga ik nog even naar bed toe. Het is wel erg rustig.Ik ben eigenlijk best wel een beetje blij dat deze week voorbij is. Er viel weinig te melden. Uiteraard was voor mij de vrijdag de mooiste dag. Samen met Leida en Juno naar een pretpark. Volgende week is voor mij weer een drukke week met 2x onco fysio en een ziekenhuis bezoek. Vanmorgen zijn wij even op visite geweest en vanavond krijgen wij visite van Frank en Lisanne. Even weer gezellig bijkletsen onder het genot van koffie, borrel en hapjes. Lisanne en Frank bedankt voor de gezellige avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten