zaterdag 1 juni 2013

Week van de tuin en O.F. deel 2

1/2 juni 2013,

zaterdag. Het is wel weer even lekker om uit te kunnen slapen. Ik werd om 08:30 uur wakker en ben even naar beneden gegaan om mijn ontbijt te nuttigen. Daarna ben ik nog even naar bed gegaan. Vandaag is het een drukke dag. De ochtend is besteed aan bezoek van mijn moeder die een bakkie bij ons komt doen. Ook komen Laura en Barry de oude stenen bij ons ophalen. De ochtend is dus al vol geboekt. Tussen alle visite ga ik wel even naar bed om te rusten, want anders houd ik het niet vol en dat vind ik jammer. Ik kijk uit naar de 2 feestjes van vanmiddag en vanavond. Na mijn middagslaap zijn wij naar Erik en Yvonne gegaan om de verjaardag van Jack en Larissa te vieren. Bij deze nog gefeliciteerd samen. Ik was ongeveer  om 19:00 uur thuis om toch nog even naar bed te gaan. Vanavond het tweede feestje en dat is verkleed. Ik zal straks een foto plaatsen van ons tweeën, maar eerst een bakkie, want het feest begin om 21:00 uur. We kunnen het lopend af, want het is twee huizen bij ons vandaan.
Zondag. Het is nu 10:00 uur en ik ben al 1,5 uur wakker. Ik lag gisteravond rond 00:00 uur op bed. Het feestje van gisteravond was heel erg gezellig en ik wil nogmaals op deze wijze Frank en Lisanne bedanken voor de gezellige avond. Jammer genoeg, maar begrijpelijk kon ik de hele tijd er niet bij zijn. Iedereen was verkleed. Ik heb leuk met iedereen kunnen praten over van alles.Hier foto's van gisteravond. Ik voel mij op dit moment weer een klein beetje down. Heel ligt misselijk en de smaak in mijn mond is ook niet alles. Wel heb ik gegeten en de boterham ging er best wel in. Het is in ieder geval niet top. Straks maar weer even naar bed, want 
vanmiddag krijgen we visite en ik hoop dat ik mij dan weer wat fitter voel. Ik schrijf dan ook tot straks. Om 14:30 uur ben ik opgestaan. Even wassen en aankleden. Op dit moment ben ik wel aan de diarree en dat zal ik zeker in de gaten houden. Vandaag is het nu 3 keer dat ik met grote haast naar het toilet moest. Gelukkig heb ik niet over gegeven en mijn gewicht is redelijk stabiel. Ik heb mij om 14:30 uur eerst gewogen en ik ben ten opzichte van vorige week 1 KG. kwijt. Ik ben nu 76KG. Uiteraard alles steng in de gaten houden, want ik wil niet eerder in het ziekenhuis komen te liggen, net als een week of 9 geleden. Zo nu eerst visite en dan gaan we een bezoekje brengen aan JoMaJuSe (BBQ).In mijn nieuwe blog van volgende week een groepsfoto van het zooitje ongeregeld van zaterdagavond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten