maandag 5 november 2012

Regelweek

5 November 2012,

De week begon met uitslapen. 09:15 uur werd ik wakker. Waarschijnlijk door de terugreis van gisteren. In het donker rijden vind ik vermoeiend. Kijken hoe ik het morgen doe met opstaan. Ik heb mij ook om 09:15 uur gewogen en het gewicht blijft op 82 KG.. Waarom regelweek, daar kom ik later nog op terug. De dag is besteed aan het spelen met Juno, want de maandag is onze oppasdag. O,ja hier nog even een foto van
Leida en ik op Texel.
Zo nu eerst een bakkie zetten en dan naar bed, want ik ben slaperig en morgen vroeg opstaan voor onco fysio wat ik om 09:00 uur heb. Nog nooit zo vroeg gehad.

6 November 2012,

Wat er nu gebeurde daar moest ik even aan wennen. Ik werd wakker van de wekker om 07:30 uur. Het is wel een rare gewaarwording, want dit is al een hele tijd geleden voor het laatst gebeurt. Ontbijten en wassen en daarna naar onco fysio. Mijn fysiotherapeute vroeg gelijk hoe het met mijn lies is. de lies is wel wat opgezet, maar ik heb er geen last van. Waarschijnlijk door de wandelingen van afgelopen weekend op Texel. Door het zand lopen is toch anders dan op verharde ondergrond. Toch ben ik gaan sporten op een lager niveau. Eerst eens kijken hoe mij lies het houd. Alles ging goed. Na afloop even verteld dat het wel iets dikker is en harder aanvoelt, maar dat kan de reactie zijn van het sporten. Even in de gaten houden vandaag. Ik heb ook even gesproken met een medepatiënt om te vragen hoe hij op de chemo heeft gereageerd en heeft ervaart. Ook heb ik dit met mijn fysiotherapeute besproken en het is zo dat sporten goed is, maar wel luisteren naar je lichaam. Vanmiddag even oppassen op Juno, want Sepp moet even naar de kinderarts. Wederom andere voeding voor Seppemans en nu maar hopen dat het beter gaat. Voor de avond heb ik op dit moment niks staan dus lekker rustig voetballen kijken.

7 November 2012,

Vannacht niet lekker geslapen. Ik ben veel wakker geweest, maar toch werd ik wakker om 07:30 uur. Nog even lekker chillen op bed (sudoku). Na de grote was- en scheerbeurt lekker een bakkie. Vandaag ga ik een aantal bankzaken regelen. 1 Van de zaken is geld overmaken, want morgen komt onze nieuwe bank en de andere zaak is informatie inwinnen. Verder 1 klein klusje en dat is onze nieuwe wanddecoratie ophangen.De banken hebben het druk volgens mij, want ik ben pas over 1,5 week aan de beurt. Dit noemen ze klantvriendelijk en de klant staat op de eerste plaats. Weet je wat snel is. Om 15:30 uur kreeg ik telefoon vanuit Amsterdam, het AVL, of ik op 20 November om 15:30 uur mij daar wil melden voor een intake gesprek. YES, ik ga naar het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis voor een second opinion.
Verdere details krijg ik nog per post, maar ik zal het wel alvast melden bij mijn oncoloog in Zwolle.

8 November 2012,

Vandaag ga ik weer een bezoekje brengen aan Hellendoorn. In eerste instantie praten met mijn leidinggevende over de nabije toekomst en hoe het nu gaat met mijn reorganisatie.Rond 10:00 uur was ik in Hellendoorn. Eerst even met een aantal collega's praten en daarna met mijn leidinggevende. Wij hebben een aantal dingen besproken. Onder meer de datum wanneer ik stop bij Unilever. HR zal eerst een berekening maken en navragen bij het hoofdkantoor, wat ik het beste zal kunnen doen. Het financiële gedeelte daar kom ik niet op terug, teveel privé, maar wanneer ik uittreed, daar kom ik later op terug. Verder hebben we besproken dat ik een paar dagen per week zal gaan werken. In eerste instantie begin ik volgende week woensdag. Waaraan ik ga werken weet ik al. Iets op gebied van veiligheid op de afdeling palletiseer. Tevens heb ik een mail gestuurd naar Markem Belgie. Ik heb daar een aantal contacten waar ik in het verleden veel mee gesproken heb. Helaas is dit nu ook gebeurt en ik wilde dus ook afscheid nemen van hun. Thuis komend heb ik van Jan al een reactie gehad. Verder heb ik daarna nog even gesproken met S. van suit. Dat was een lange tijd geleden. 's Middags kreeg ik een verrassing van mijn 2 kleinkinderen en wat daar opstaat is ook zo.

Morgen is mijn verplaatste onco fysio, dus vanavond rust.

9 November 2012,

07:30 uur werd ik wakker. Ik heb een onrustige nacht gehad. Ik moest 3x naar het toilet. Mijn lies blijft iets verdikt en een beetje hard. Volgende week toch maar Zwolle even bellen. Het is zeker niet pijnlijk dus dat valt wel mee. Ook is het niet dat er een knobbel zit. Hij is helemaal dik. Op mijn laatste scan was hier niks te zien. Rond 08:15 uur stond ik op eten en wassen. Vanmiddag heb ik onco fysio, dus vanmorgen ga ik ergens een bakkie doen. Raad eens.De koffie was fijn, maar wel duur. De nieuwe Hawaii van Nespresso. Juno, Sepp en Majella bedankt voor de gezellige ochtend van koffie en spelletjes. Zo nu eerst lunchen, voordat ik ga onco sporten. Mijn sporten ging best wel goed ondanks de verdikking in mijn liesstreek. Melding gemaakt bij mijn fysiotherapeute en het advies luidde stoppen als het niet wil. Ik ben na het sporten even bij mijn huisartspost langs geweest. Aanstaande maandag zal ik een telefonisch consult hebben met mijn huisarts. Eindelijk heb ik mijn blog ook op papier. Alle blogs zijn uitgeprint door mijn zwager. Erik nogmaals bedankt. Als iemand moeite heeft met internet of geen internet heeft kunnen ze bij mij langs komen om het te lezen. Wel even tijd vrij maken hoor, men kan dan tegelijk mijn verzameling kaarten zien. Ik heb alles in een grote map gedaan. Ik wil de map alleen nog een beetje opleuken (voorkant en zijkant).
  Zo nu eerst een ouzotje voor het slapen gaan en morgen een paar fotootjes in deze blog plaatsen.

10/11 November 2012,

Zaterdag. Werd wakker om iets voor achten en heb een redelijke nachtrust gehad. Lijkt wel of mijn biologische wekker afgesteld staat op 08:00 uur, want ik ben altijd wakker rond die tijd. Tijd voor het ontbijt en de krant lezen.Tijdens de koffie de mail gelezen van een oud leidinggevende van mij die nu in Qatar woont en werkt. Ik heb in het verleden heel veel steun van haar gehad en we hebben ook samen een paar projecten opgestart. 1 Daarvan was CoLoS. Het palletlabel programma. Een project die we samen met een Belgische firma op poten hebben gezet in de palletiseer. Vanmiddag even een bezoekje gedaan en een bakkie bij Suze en Leo om hen te bedanken voor het leuke weekend van vorige week. Wel op tijd terug zijn, want St. Maarten is het vandaag en er komen een heleboel kinderen bij ons aan de deur, waaronder mijn grote vriendin. Dit jaar voor het eerst dus wij kijken ernaar uit.Het zingen ging wel goed, maar niet aan de deur, maar binnen. Vanavond krijgen we visite en dan weer even lekker bijkletsen.
Zondag. De dag van het weegpunt. Het is eentonig, maar toch goed. Ik ben nog steeds 82 KG. Ik werd wakker om 08:15 uur. Precies de tijd dat ik mij altijd weeg. Ik ben daarna gaan eten. De morgen is besteed aan koffie drinken bij mijn moeder en wat de dag nog verder brengt weet ik niet. Dingdong. Je merk af en toe dat niet alles loopt zoals gepland. Wij krijgen zelf visite. Mijn zwager Bert komt op de koffie. Dan maar vragen of mijn moeder bij ons koffie wil drinken. Het lopen word niks vandaag, want de lies zit wel in de weg. Vanavond weer even rummicub spelen. Kijken of dat nu beter gaat. De laatste 10 spelletjes niet gewonnen. Zo weer een week voorbij.

2 opmerkingen: