dinsdag 16 oktober 2012

Tussen 2 drukke weekenden

15 Oktober 2012,

De nieuwe week is weer begonnen. In deze week heb ik op dit moment alleen 2 afspraken staan voor mijn oncofysio. De rest kan ik zelf invullen, of er komt visite. De woensdag is al bezet door Juno en Sepp. Zei komen alle 2 logeren bij ons. Gezellig lijkt mij dat. De vrijdagavond krijg ik ook visite. Zoals het altijd loopt krijg ik woensdagavond ook visite van buren. Even bijpraten en een bakkie. Vanavond ga ik op tijd naar bed, tenminste zoals het nu lijkt. Morgen oncofysio.

16 Oktober 2012,

Vandaag ga ik weer sporten. Ik heb een goede nachtrust gehad, dus daaraan zal het niet liggen. Kreeg net een mail binnen van een collega van mij of ik wil helpen bij het maken van een boekwerk voor 3 oud collega's. Deze nemen binnenkort afscheid. Als het uitkomt dan word het vrijdag dat ik zou kunnen helpen. Zo nu eerst weer een bakkie doen en dan naar oncosport.
Sorry allemaal voor het te laat komen. Ik had om 10:00 uur oncosport ipv 11:00 uur. Men heeft het goed op mijn afsprakenkaartje gezet, maar ik heb zelf niet goed gekeken. Dacht echt dat ik het om 11:00 uur had. Gelukkigheeft mijn fysiotherapeute mij vergeven. Zal beter opletten. Ik kan niet beloven dat het niet meer gebeurt. Ik zeg maar zo, beter laat dan nooit, maar deze jongen moet natuurlijk niet alles door de war gooien. Vanmiddag eindelijk eens oude rotzooi wegbrengen naar de gemeente. Ruimt in ieder geval mooi op.
Tussendoor heeft mijn oncologische verpleegkundige telefonisch contact gehad met mij, om te vragen hoe het nu is. Vanuit Zwolle krijgt zij daar geen bericht van, dus heb ik het verhaal maar even gedaan tot en met de laatste scan en uitslag. Het blijft een geweldig gevoel dat men met je meeleeft. Vanavond even voetbal kijken en dan op naar de oppas woensdag. Zal een foto plaatsen van ons 3en.

17 Oktober 2012,

Ik heb een goede nacht gehad. 1x eruit voor toiletgang is weinig. ook heb ik iets kunnen uitslapen. Ik was om 08:30 uur wakker. Toch wel lekker. Na de ochtend (ontbijten en wassen/scheren) eerst een bakkie en daarna ga ik mij laten informeren hoe het later zal gaan bij het UWV. Uiteindelijk heb ik daar straks misschien wel mee te maken. Ik ga er wel van uit. Positieve gedachten.
En zie hier de 3 waarover ik het gisteren had.
Vanavond weer even visite ontvangen. De buurtjes van de andere hoek. Even gezellig bijkletsen.

18 Oktober 2012,

Vandaag vroeg opstaan want mijn 2 kleine maatjes zijn er natuurlijk optijd bij. Alles bij elkaar is het wel mee gevallen en we hebben nog een redelijke nachtrust gehad. Na het eten mijn kleine meisie in bad gedaan. Helaas kon ik niet de hele tijd erbij zijn, want ik had om 10:30 uur oncofysio. Wel even mijn fysiotherapeute bijgepraat over een paar kleine mankementen van mijn kant. Ik moet het wel even in de gaten houden. Als de mankementen wegblijven, dan is het een incident, maar als het vaker gebeurd dan even aan de bel trekken bij mijn artsen. Ik heb wat steken in mijn hoofd (2x)en de borst (1x). Vanmiddag een rustige middag. Even een paar kleine klusjes doen. Vanavond krijg ik weer visite. Een paar oude handbalmaten komen op bezoek.

19 Oktober 2012,

Stond om 08:00 uur op en had zin om wel naar Hellendoorn te gaan. Ik heb eerst even gebeld dat ik eraan kom. Uiteraard eerst even bijkletsen met mijn collega's. Is er werk voor mij. Ja natuurlijk altijd. Ik heb Anneke geholpen met het zoeken naar foto's van een paar collega's. Tevens heb ik nog telefonisch contact gehad met een oud personeels chef. Hij kent nog een heleboel van vroeger, maar helaas kende hij geen gedicht van Lucas Aardenburg. Ik zal nog even kijken of ik nog iets heb van mijn 25 jarig jubileum. Kreeg ook het bericht dat een collega van mij ook de verschrikkelijke ziekte heeft. Ik schrok daar hevig van. Zal wel even een kaartje sturen.
Vanavond visite. Oude buurtjes. Leuk en gezellig even bijkletsen onder het genot van een biertje.
Nee deze reis eens geen ouzo.

20/21 Oktober 2012,

Zaterdag. Vandaag even een klusje doen bij JoMaJuSe. Onze oude gordijnen daar ophangen. Is niet zoveel werk, maar rails van dik 5 meter lengte in je uppie gaat toch wel moeilijk, maar met z'n 2en een makkie. De middag besteed aan chillen, want vanavond gaan we uit eten met z'n 8en. Word dus een gezellige avond. Tenminste daar ga ik wel vanuit. Voor de rest voel ik mij wel oke. Als het een beetje meezit dan ga ik morgenochtend weer wandelen. Door alle drukte deze week is er weinig van gekomen. Wel heb ik veel andere activiteiten gedaan die best wel veel energie vergen, dus mijn conditie blijft wel op peil.
Zondag. s'Morgens om 08:15 uur is het weer weegtijd. De constante factor is 81 KG. en dat ben ik nu ook weer. Best een fijn gevoel. De avond ervoor lag ik om 01:00 uur op bed. Voor mijn doen best wel laat. Leida is nog even langer gebleven, want het was best wel gezellig. Ik ben alleen naar huis gegaan. Ik ga straks wandelen rond een uur of 12. De middag is besteed aan visite. Jurjen heeft ons uitgenodigd. Het lijkt mij heel erg gezellig en ik kijk er naar uit. Door alle drukte van ons en hem is er weinig tijd hiervoor. Mijn wandeling verliep lekker en heb een voldaan gevoel. Ik voel mij ook beter dan gisteren. Heeft niks met mijn fysieke gestel te maken, maar meer met het geestelijke vlak. Loop veel na te denken over van alles. Moet meer dingen doen die mijn gedachten verdrijven. Op visite bij Jurjen is heel erg leuk geweest. Ik heb mij goed vermaakt, vooral het nummer wat Jurjen gespeeld heeft op zijn electrische piano. In 1 woord geweldig. Jurjen bedankt. Op naar een nieuwe week, met in ieder geval 2x onco fysio en een herhalingscursus in Hellendoorn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten