dinsdag 12 januari 2016

Even contact met Move2Be

Week 2; 2016.

Het begin van de week is zoals alle andere weken hetzelfde. Boodschappen doen en op Sepp passen, tenminste de laatste weken gaat Sepp mee om boodschappen te doen. Zoals de kop al doet vermoeden ben ik op dinsdag naar Move2Be gegaan. In eerste instantie om even bij te praten met mijn fysiotherapeute. Het was een verhelderend gesprek en ik heb voor volgende week een afspraak staan. Hopelijk houdt ik dit vol, maar zoals het er deze week eruit ziet ben ik bang van niet. Ik heb heel veel hoestbuien die mij ontzettend veel energie kosten. Ook slaap ik heel veel. De vermoeidheid slaat vaak toe en ik geef mij er dan ook aan over. Dit heeft geen gevolgen voor de nachtrust, want die gaat ook geweldig goed. Ook heeft het gevolgen voor de legpuzzel. Die is ook op een lager pitje komen te staan. Wel heb ik dankzij Leida een mooi plekje gekregen. Ik hoef niet meer op de grond te zitten, zodat ik op een krukje kan zitten. Een mooie lamp die op de puzzel schijnt maakt het geheel compleet. Hier het begin van de nieuwe puzzel.
Ik merk dat de energie achteruit holt en ik moet heel veel rusten. Waar dit toe leid weet ik niet, maar het voelt niet goed. Toch ga ik ervoor. De rust doet mij in ieder geval goed. Tot de volgende week.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten